136.Bölüm: Bire Karşı Beş!

2.6K 310 33
                                    

Sarayın içinde güçlü bir kahkaha duyulmaya başladı. Maliq alaylı bir şekilde Destan'a baktı ve ellerini birbirine vurarak alkış tuttu.

"Beni tanıyorsun...Sanırım genç nesil benim gibi birisini kendisine hedef seçmiş. İki kılıç kullanıyorsun ha? Güzel güzel. Ama kılıçlarının farklı olması senin için bir dezavan..."

Destan ikiz kılıçlarını direk Maliq'in boynuna doğru salladı. Kılıçlar adamın başını boynundan ayırdı. Destan derin bir nefes aldı ve gözüne kestirdiği diğer lidere doğru atıldı. Mavi cübbeli lider Destan'ın ona saldırdığını görünce derin bir nefes aldı ve Destan'ın kılıçlarını tek eliyle tuttu. Destan kılıçlarını çekmeye çalıştı ancak başarılı olamamıştı. Adam Destan'a sert bir tekme attı. Destan'ın bedeni bir anda havalandı ve duvara sert bir şekilde çarptı. Destan yere düştü ve  kafasını kaldırdığında biraz önce kurtardığı kadının da ona doğru uçtuğunu gördü. Kadın da Destan gibi duvara sert bir şekilde çarptı.

"Seni fahişe. Bana...Susra'ya saldırırsın ha!"

Kadın boğazına gelen kanı geri yuttu. Destan siyah cübbeli liderin onlara doğru saldırıya geçtiğini görünce ayağa kalktı. Kılıçlarını sıkıca tuttu ve adama doğru saldırıya geçti ancak adamın elinde beyaz bir kılıç belirdi. Adam Destan'ın ona saldırdığını görünce kılıcını öfkeyle salladı. Kılıçtan beyaz bir ışık çıktı ve Destan'a çarptı. Destan acıyla bir çığlık attı. Bedeni duvara tekrar çarptı ve duvar parçalara ayrıldıktan sonra Destan'ın bedeni diğer odaya gitti. Destan kırılan bir kaç kemiğine rağmen kafasını kaldırdı ve Susra birliğinin liderinin Kadını saçlarından tutup fırlattığını gördü. Adam kafasını çevirdi ve Destan'a baktı. 

"Senin o gözlerini oyacağım velet!" 

Destan zorda olsa ayağa kalktı. Kafasını kaldırdı ve adama baktı. Adam ağır adımlarla ona doğru gelirken Destan'ın yüzünden çıkan maskenin üzerine bastı. Maskenin şekli hızlıca değişmişti. Destan derin bir nefes aldı ve dişini sıktı.

"Lanet olsun bu adam yenilmez!"

Mavi cübbeli adam odanın kenarında gülümseyerek Destan'a baktı.

"Kardeş Susra bu veledi neden esir bölümüne getirdin ki? İşini hızlıca hallet daha Kadının gücünü alacağız!"

Siyah cübbeli adam sinsice gülümsedi.

"Merak etme bu velet bizi yenemez! Bırak da azıcık eğleneyim!"

"Susra sana eğlenmen için zaman vereceğim Ejder Lord Jarvis haklı. Bitir şu veledin işini!"

Destan konuşan adama korkuyla baktı. Adam boynunu sağa sola sallarken Destan'a bakıyordu.

"Sen...seni öldürmüştüm!"

Maliq yüzündeki maskeyi çıkardı ve öfkeli gözlerle Destan'a baktı.

"Velet seni hafife aldım...Ama beni öldürmen imkansız! Hiçbirimizi öldüremezsin!"

Destan derin bir nefes aldı ve çevresine bakındı. Victoria yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Destan kadının biraz yakınında ağzında maske olan ve el, ayakları zincirlerle bağlanmış çocuğa baktı.

"Markus! Ona ne yaptınız!"

"Onun gücünü aldık! Karşında yenilmez beşli var! Birbirimizin yeteneklerine sahibiz. Bu yeteneklerimizi birbirimizle paylaşabiliyoruz! Tıpkı o veledin dostlarına yaptığı gibi."

Sarı cübbeli kadın gülümseyerek konuşmuştu. Destan ise bedeninin titremesine engel olamıyordu. Hem korku hemde aldığı hasar yüzünden bedeni uyuşmuştu. Siyah cübbeli adam onun önüne geldi. Adam sinsice Destan'a baktı.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin