200.Bölüm: Çünkü ben Destan'ım!(2)

3.4K 268 106
                                    

*****************

DUYURU BÖLÜMDE DEĞİŞİKLİK OLMAMIŞTIR SADECE 2.KİTABIN LİNKİNE BURADAN ULAŞABİLİRSİZİNİZ.

https://www.wattpad.com/story/222517604

Bu linke tıklanmıyorsa profilimden çalışmalar kısmından ulaşabilirsiniz.

******************

Destan önünde beliren kadına bakarken sert bir şekilde yutkundu. Yatakta boylu boyunca uzanan kadın çok güzeldi. Destan kadının gözlerine baktıktan sonra derin bir nefes verdi.

"Gözleri... Gözleri tıpkı senin gözlerin Runa."

Kadın'ın gözleri açık bir şekilde keseden çıkmıştı. Kadın'ın gözleri ile Runa'nın gözleri neredeyse aynıydı. Destan derin bir nefes aldı ve samimi bir şekilde gülümseyerek konuştu.

"Annenin güzel bir kadın olduğunu bekliyordum ama bu kadar güzel olacağını hiç düşünmemiştim."

Kadın nerede olduğunu anlamak için etrafına bakarken yüzü oldukça solgundu. Kadın Runa'yı görünce gülümsedi.

"Merhaba tatlım... Neden ağlıyorsun?"

"Senin yüzünden ağlıyor."

Destan kadının sorusunu hızlıca cevaplamıştı. Kadın, Destan'a sert bir bakış attı. Çünkü kızına soru sormuştu. Destan'ın lafa atlaması onu sinirlendirmişti.

"Sana soran olmadı velet!"

Karin kadının Destan'a attığı bakışı görünce sert bir şekilde yutkundu. İşte bu bakış yüzünden zamanında hiç kimse kızıllara bakamazdı. Destan kadının bakışlarından tedirgin olsa da korkmamıştı. Amelia, Destan'ın soğuk kanlılığını görünce biraz şaşırmıştı. Gerçek gücünde olmasa da şuanda Destandan daha güçlü bir aurası vardı. Destan derin bir nefes verdi ve hızlıca konuştu.

"Sizinle tanışmak güzel Leydi Amelia. Ben Destan. Bizler sizi tedavi etmek için buradayız."

Kadın, Destan'ın sözlerini duyunca alaylı bir şeklide gülümsedi.

"Velet benim tedavim imkansız. Kendi enerjim benim celladım olacak. Eğer Kutsal Adalarda değilsek yaşama ihtimalim SIFIR!"

Amelia yavaşça bakışlarını kızına çevirdi. Kadın kızına bakarken yüzündeki sert ifade değişmişti. Kadın saniyeler içinde yüzüne şefkatli bir ifade takınmıştı. Karin, kadının bu ani duygu değişimi karşısında şaşkına dönmüştü. Çünkü biraz önce ölümcül bakışlar atan kadın gitmiş yerine bir melek gelmiş gibiydi. 

"Tatlım boşuna uğraşıyorsun... Ben bir ölüyüm bu senin için epey zor olsa da bunu kabullenmelisin. Sadece son isteğim var senden. Samuel ile son bir kez konuşmak istiyorum. Ona söylemem gereken bir şey var."

Runa'nın gözlerinden yaşlar akarken boğazı düğümlenmişti. Annesinin bu şekilde elinden hiçbir şey gelmeden ölmesine razı değildi.

"Samuel'e söyleyeceğin şeylerin şuanda bir önemi yok. Son isteğini ne yazık ki Runa yerine getiremez. Samuel'e 'Runa bizim kızımız ona sahip çık'  mı diyeceksin? Merak etme Samuel onu çoktan kanatları altına aldı. Samuel'in kalbi ve kanatları herkese yeter merak etme."

Destan soğuk bir şekilde konuşmuştu. Bu kadına karşı soğuk davranmak istemese de Amelia'nın şuanda kızına karşı çok bencilce davrandığını fark etmişti. Runa onu tedavi ettirmek için her şeyi yaparken o kızına onu unutması gerektiğini söylüyordu. Amelia Destan'ın yeniden kızının yerine konuştuğu duyunca kafasını çevirip Destan'a baktı.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin