190.Bölüm: Ölümün Mührü Açıldı!

2.4K 266 132
                                    

Destan'ın gözlerindeki sekizgenler son hızla dönerken çevresini süzdü. Etrafı 7 kişi tarafından sarılmıştı. Bu kişiler Kara Taç üyeleriydi. Destan derin bir nefes verdi ve yerden yavaşça kalkan tilkiye baktı. Xhilion bedenini esnettikten sonra patisini yalayıp tüylerini temizlemeye başladı. Destan yüzüne samimi bir gülümseme yerleştirdikten sonra konuştu.

"Xhilion dışarısı epey soğuk bence kıyafetime girmelisin yoksa hastalanacaksın. Tüylerin bu mevsime uygun değil."

Xhilion, Destan'a baktı ve hızlıca Destan'ın kıyafetinin içine girdi. Destan bedenini saran sıcak tüylü şeyin yerine yerleşmesiyle yüzüne ciddi bir ifade takındı ve konuşmaya başladı.

"Demek sonunda geldiniz ha? İşinize karışmak istemem ama neden benim uyanmamı beklediniz. Ben olsaydım, derin meditasyondayken rakibimi öldürürdüm."

"Merak etme zaten öleceksin sadece ölüler dünyasına gittiğinde nasıl öldüğünü hatırlaman için uyanmanı bekledik!"

Destan kafasıyla onaylarken konuşan kişiye bakarak konuştu.

"Sen... Sen Hırsızlık yeteneğini yok edebilen kişiydin değil mi? Her birinizin adını biliyorum. Senin adın da Kamoo olmalı değil mi? Bari en azından bedenimdeki Beden Hırsızı ile bağlantımı kesmeyi deneseydin. Çünkü ikimiz birlikteyken sizin bizim karşımızda hiç şansınız yok!"

Kamoo isimli adam sinsice gülümsedikten sonra konuşmaya başladı.

"Merak etme önce Beden Hırsızını sonra Zihin Hırsızı tekniğini en sonda Enerji Hırsızlığını yok edeceğim."

Destan adama baktı ve sadece gülümsedi. Onun bu kadar neşeli olduğunu gören Kamoo dişini sıkarak konuştu.

"Komik bir şey mi vardı velet?"

Destan kafasıyla onayladı ve kahkaha atmaya başladı.

"Komik olan şey ne biliyor musunuz? Benim hakkımda her şeyi biliyorsunuz. Ailemi, dostlarımı, yeteneklerimi, zaaflarımı bunların hepsini biliyorsunuz ama yine de buraya beni öldürmek için geldiniz. Siz bana ulaşana kadar ben sizin hakkınızda binlerce bilgiye ulaştım. Hepinizin zaaflarını ve zayıflıklarını biliyorum. Benim zaaflarıma gelecek olursak hepsi dışarıda. Bariyerin dışında."

"Merak etme senin kellenin yanında ablaların ve babanın da kellesi olacak. Senin yasını tutacak tek bir aile ferdin bile olmayacak."

Destan kafasını çevirdi ve konuşan kişiye baktı. Konuşan kişi Yer çekimini kontrol edebilme yeteneğine sahip Kada isimli adamdan başkası değildi. Kada kendinden emin bir şekilde Destan'a bakarken Destan'ın yüzünde şeytani bir gülümseme belirmişti. Destan adama bakarak sadece tek bir cümle kurdu.

"Seni yakarak öldüreceğim. "

Kada, bu çocuğun gözlerine bakarken boğazı sanki keskin bir hançer ile kesilmiş gibi hissetti. Adam istemsizce elini boynuna götürdü. Destan adama bakmayı bıraktı ve kafasını çevirip bu gruba liderlik eden kişiye baktı.

"Mars... Sana ve ekibine bir şans veriyorum. Eğer dizlerinizin üzerine çöküp af dilenirseniz sizleri öldürmem. Ben genelde insanlara bir kez şans tanırım. Hele ki son bir yılım insanlara şans vermekle geçti. Son zamanlarda her yaşamın kutsal olabileceğini düşünüyorum. Sizi öldürmem, kutsal bir değeri yok etmem anlamına gelir."

Destan'ın sözleri üzerine Kara Taç üyeleri kahkaha atamaya başladı. Mars ve diğeleri, Destan'ın konuşmasını saçma bulmuştu. Kara Taç üyeleri Destan'ı ciddiye bile almıyorlardı. Çünkü karşılarında sadece bir çocuk vardı. Kara Taç üyleri, Tera'nın şehir lordu hakkında ilk kez bilgi aldıklarında tüm üyeler istemsizce korkuya kapılmışlardı. Ancak onların önüne sunulan raporda yazan şeyleri yapan kişi sadece 13 yaşındaydı. 13 yaşındaki birisinin bu kadar güçlü olması imkansızdı. Destan hakkında anlatılan tüm bilgiler halkın abartması olarak yorumlanmıştı. Ancak Kara Taç'ın bilmediği şey Destan'ın bu zamana kadar yaşadıklarıydı. Destan köyünün taş ocağında çalışırken geçirdiği bir kaza sonucu dantianını mühürlemek zorunda kalmış ve doğa enerjisi ile karşılaşmıştı. Daha sonra Samar Şehrine giderek orada içinde bir iblisin yaşadığını öğrenmişti. Destan içindeki iblisin acımasızlığını ve gücünün bir kısmını kendi ruhuna kazımıştı. Daha sonra Meka şehrinde şehrin mirasına girip bu mirası kendi benliğine kazımış ve Kawmi kıtasının tarihindeki en güçlü halkı. Meka halkının desteğini arkasına alarak Arien krallığındaki dengeleri değiştirmiş ve Kara Loncayı krallıktan kaldırmıştı. Destan'ın yaşadığı her şey onu bu ana getirmişti. Destan buraya gelirken yardım almıştı ancak artık kendi ayakları üzerinde duruyordu.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin