Destan, Jack ile birlikte lonca binasından hızla ayrıldılar. Hava karanlıktı Jack, Destan'a sadece onu takip etmesini söylemişti. Samar'ın dar sokaklarında ilerlerken Destan nereye gittiklerini merak etti.
"Usta nereye gidiyoruz."
Jack hızlı adımlarla ilerliyordu. Destan ona yetişebilmek için arada bir koşuyordu. Jack Destan'a baktı ve adımlarını biraz daha hızlandırdı. Gerçekten acelesi vardı.
"Beni için çok kıymetli birisinin yanına gidiyorum. Görevimizin ne kadar süreceğini bilmiyorum onu görmem lazım."
Destan ustasına yetişmek için artık koşuyordu. Jack bir kaç sokak daha ilerledikten sonra bir evin önünde durdu. Kapıyı çaldı biraz bekledikten sonra kapıyı suratında yaralar olan bir adam açtı. Adam kapıdakilere baktı Destan'ı görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu ve onları içeri aldı. Adam samimi bir şekilde Destan'a sordu.
"Loncada hayat nasıl gidiyor Destan?"
Destan saygılı bir şekilde konuştu.
"Pek iyi değildi efendi Vahşi. Biraz dayak yedim, daha yeni uyandım ve yemeğimi yer yemez buraya geldik. Daha loncada ki kimseyle tanışamadım. Misafirden pek farkım yoktu. Şimdi de Ustam göreve beni de götürecek."
Vahşi bir kahkaha patlattı. Destan'ın dayak yemesini beklemiyordu. Destan biraz bozuldu Vahşi onun dayak yemesini komik bulmuştu. Jack içeriye hızlıca geçmişti Destan onun neden bu kadar acelesi olduğunu bilmiyordu.
"Efendim ustam ile aranızda nasıl bir ilişki var? Buraya onun için önemli birisi için geldik ve anladığım kadarıyla bu önemli kişi siz değilsiniz."
Vahşi elini Destan'ın sırtına koydu ve onu içeri götürdü. Jack karnı burnunda olan kadının yanına oturmuş onunla sohbet etmeye başlamıştı. Destan kadını tanıyordu bu kadın Karmen den başkası değildi. Karmen, Vahşi'nin yanındaki kişiyi görünce yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi. Kadının inci gibi olan dişleri parlıyordu.
"Bakın kimler gelmiş? Bu benim hayatıma renk katan kişi değil mi? Hoş geldin Destan."
Kadın yanına oturması için Destan'ı yanına çağırdı. Destan kadının yanına oturdu. Kadın eli ile karnını okşadı.
"Az zamanı kaldı yakında doğacak ona daha bir isim düşünmedim. Senin bir fikrin var mı?"
Destan başını olumsuz anlamda salladı. Destan kadının karnına büyülenmiş gibi bakıyordu. Kadının karnındaki bebeğin hayat enerjisi gerçekten muazzam bir his veriyordu. Destan enerjinin sahibine hayran hayran bakıyordu. Bu bebek gerçekten güçlü olacaktı. Ancak Destan kadının karnındaki olayı biraz garipsemişti.
"Karnında toplanan enerji normal mi?"
Destan kadının karnını göstererek konuştu. Oda da bulunanların yüzlerindeki ifade değişti. Destan'ın konuşmasıyla oda da iki figür belirdi. Karin ve Zaheer oda da belirdiler. Karin elini hemen Karmen'in karnına koydu ve gözlerini kapattı. Daha sonra başını olumsuz anlamda salladı.
"Hiç bir sıkıntısı yok gayet sağlıklı, neden enerjiden bahsettin Destan?"
Destan onların başından beri bu oda da bulunduklarını bilmiyordu Destan elini kadının karnına koydu. Jack'in bakışları Destan'a yöneldi. Destan ruhunda bir titreme hissetti. Jack onun bilgilerine bakıyordu. Jack daha sonra Karin'e döndü.
"Karmen'in karnında kendi enerjisi var, enerji dantianda değil bebeğin bulunduğu kısımda. Ama bebeğe zarar vermiyor hatta onu beslediği bile söylenebilir ama Destan'ın düşüncesi gerçekleşirse bu büyük bir sıkıntı demektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...