Jasmine ruh hırsızının şart sunması ile kahkaha atmaya başladı ve hançeri Haru'nun boğazına dayadı. Hançerin değdiği yerden azda olsa kan sızmaya başladı.
"Şart sunabileceğini sanmıyorum. Sen ölmek istiyorsun!"
Beden Hırsızı korkusunu bastırdı ve kendinden emin bir şekilde konuştu.
"Durma yap! Bu kızın bedeni benim yarattığım şoka dayanamaz en az 25 yıl felç kalır ve en az 10 yıl bedenine yeniden alışması gerekir. Hayatının 35 yılını yok etmeye razı oluyorsa ben ölmeyi kabul ediyorum."
Lora duyduklarından sonra Jasmine'ye baktı.
"Bırakalım şartını sunsun eğer Haru istemezse onun icabına bakabiliriz. Sen ne düşünüyorsun Haru?"
Haru bedenini hissetmiyordu ama yaklaşık 25 yıl boyunca bedenini hissedemem düşüncesi onun da bu şartı merak etmesine sebep olmuştu.
"Ben şartını dinlemek isterim usta! En güçlü büyücü olmak gibi bir hedefim var ve hayatımdan kaybedeceğim 25 yılda bir çöpten farkım kalmaz!"
Beden Hırsızı Eva, Haru'nun amacını duyunca kahkaha attı.
"Velet bu dünyada en güçlü diye bir şey asla olamaz! Her zaman karşına senden daha güçlü birisi çıkar! Ama madem yükselmek istiyorsun sana yardım ederim. Tabi şartımı kabul edersen!"
Jasmine ve Lora, Beden Hırsızının şartının ne olduğunu merak etmişlerdi. Jasmine daha fazla dayanamadı ve sert bir şekilde konuştu.
"Şartını söyle işte!"
Eva öfkeli gözlerle Lora ve Jasmine baktı.
"Şartım ben bu bedende bulunduğum sürece Haru denen bu velet hiçbir erkekle yakınlaşmayacak. Bedenini erkeklerden uzak tutacak! Erkeklerle mümkün olduğunca az konuşacak ve onları kendinden uzaklaştıracak! Eğer bir erkek benim koyduğum bu kuralları ezip geçmeye kalkarsa, bedenin kontrolünü tamamen elime alır ve onu yok ederim! Bu erkek Haru'nun sevdiği erkek bile olsa bunu çekinmeden yaparım! Bana 10 yıl kadar dayandıktan sonra kiminle birlikte olmak isterse olsun. Benim şartım bu, ister kabul edin beden antlaşması yapalım isterseniz reddedin ve beni bu iğrenç yaşamdan koparıp alın!"
Lora Haru'ya baktı.
"Haru, Leo ve sen nişanlı sayılırsınız. Bu görevden sonra Leo ailesi ile birlikte gelip seni babandan isteyecekler ve lordumuzun zaten bir sözü vardı. Sen daha bebekken kararlaştırılmış bir şeydi bu, eğer beden hırsızının şartını kabul edersen Leo ile 10 yıl boyunca birbirinizden ayrı kalacaksınız. Biliyorsun o biraz haylazdır ve seni en azdından öpmeye çalışacaktır. Beden Hırsızının buna izin vereceğini sanmam ne yapmayı düşünüyorsun!"
Haru ustasına baktı. Gözlerinde kararlılık vardı.
"Eğer beden hırsızı ölürse Leo'nun felçli bir kadın ile beraber olacağını sanmam! Benimle babamın sözü üzerine evlenir ama benden başka eşleri de olacaktır. Hem Leo'ya karşı içimde hiçbir his yok o sadece egosunu benimle evlenerek tatmin etmek istiyor! Ben bu şartı kabul edebilirim. Zaten hayatımda aşka yada bir erkeğe yer yok! Sadece 10 yıl bedenimi onunla paylaşırım."
Eva derin bir nefes aldı ve rahatladı. Jasmine hançeri Haru'nun boğazından çekmişti.
"Tamam o zaman beden antlaşmasını ruhunla imzala, eğer verdiğim sözü tutmazsam benim ruhum ebediyen yok olacak. Eğer sen sözünü tutmazsan bedenini ele geçirir ve sana dokunana erkeği gözlerinin önünde öldürürüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...