163. Bölüm: Büyük Sözü Dinlemelisin!

2.6K 276 78
                                    

Dişli çarkların bir biriyle teması sonucu oluşan sesler ufak bir odada yatan Destan'ı rahatsız etmeye başladı . Destan sesi kesmek için  ellerini  kulaklarına götürdü ancak takırtı sesleri hala gelmeye devam edince çocuk yavaşça gözlerini açtı ve  elleri ile gözlerini ovuşturdu tam sonra ayağa kalktı. Yeni uyanmış olmanın verdiği sersemlikle bir süre etrafına bakındı. Destan ufak bir odada olduğunu anlaması biraz uzun sürmüştü. Oda tamamen metalden duvarlara kapalıydı. Destan buraya nasıl geldiğini tam olarak bilmiyordu. Çocuk derin bir nefes aldı ve odanın kapısını açıp kapıdan geçti. Oda uzun bir koridora açılmıştı. Destan koridorun ilerisinde bulunan kapının ardında hissettiği enerjilere doğru yavaşça ve sessizce yürümeye başladı. Destan koridorun sonundaki kapıya yaklaştıkça kapının ardından sesler gelmeye başlamıştı. Destan koridorun sonuna geldiğinde kapı açıldı ve çocuğun karşısına güzel bir kadın çıktı. Kadının yüzündeki ifadeden  Destan ile karşılaşmayı beklmediği açıktı. Destan ise gördüğü kişiyi hemen tanıdı ve ellerini birleştirip önündeki kişiyi selamladı.

"Sizi tekrar görmek çok güzel efendi Karin."

Kadın, Destan'ın görüntüsüne şaşkın şaşkın baktıktan sonra derin bir nefes verip o da çocuğu selamladı. Kadın eliyle hemen Destan'ı içeri davet etti. Destan kadının gösterdiği yere girdiğinde bir kaç tane Kızıl Birliği mensubu insan grubu onlara baktı. Destan derin bir nefes aldı ve herkesi selamladı.

"Kızıl Kaptanlarımı, Teğmenlerimi ve Generalimi saygıyla selamlıyorum."

Oda da bulunanlar Destan'ın gözlerine bakınca biraz gerilmişti. Destanda insanların bakışlarından biraz rahatsız olmaya başlamıştı. İnsanlar ona sebebini bilmediği bir şekilde garip garip bakıyordu. Destan görüntüsünde ne olduğunu merak etmeye başlamıştı. Çocuk eşi ile yüzüne dokunup bakışların kaynağını bulmaya çalıştı. Kızıl Generali  çocuğun şaşırdığını görünce gülümsedi.

"Bakışlarımıza aldırma Destan. Bu yaşta ruhunu maddeleştiren birini görmek gerçekten şaşırtıcı. Gözlerin... Nasıl desem biraz... Ürkütücü. "

Destan elini salladı ve elinde bir ayna belirdi. Çocuk kendi görüntüsüne hızlıca baktı. Aynada Kızıl Gözleri tüm ihtişamıyla görünüyordu. Destan gözlerinin eskisine nazaran daha da parlak olduğunu fark etmişti. Destan kendi görüntüsüne bir süre baktıktan sonra zihninde Koniah'ın sesini duydu.

" Velet aynada daima kendi  ruhunu görürsün. Ruhun maddeleştiği zaman insanlar seni aynadaki yansıma ile aynı görür. Sana ruhunun maddeleşeceğini söylemiştim. "

Destan kızıl gözlerinin artık herkes tarafından görüldüğünü duyunca nasıl hissedeceğini bilememişti. Kızıl General derin bir nefes aldı ve Destan'a oturması için bir yer gösterdi. Destan yavaşça Kara Yılanın yanındaki boş sandalyeye oturdu. Karinde Destan'ın diğer yanına oturduğu anda General konuşmaya başladı.

"Lord Destan ben Samar şehrinin yeni Generali Kyara. Bundan önce Meka da General Jao'nun altındaki en yetkili Kaptandım. Ne yazık ki onun ihanetini zamanında fark edemedim ve bu çok büyük olaylara sebep oldu. "

Destan derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Memnun oldum General Kyara. General Jao konusunu kafanıza takmayın. Sizinde korumanız gereken aileniz yada sevdikleriniz var. Eğer onun işlerini kurcalasaydınız belki ailenizi kaybederdiniz. İnsanlar bazen kendi çıkarları uğruna sessiz kalmalı yada görmezden gelmemeli bazı şeyleri. Pekala sanırım burada önemli bir toplantı yapılıyor. Bu toplantı beni ilgilendiriyor mu yoksa ben sizi rahatsız etmeyeyim. Dışarıda toplantının bitmesini bekleyebilirim. "

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin