Kral önündeki öfkeli halka şaşkın şaşkın bakıyordu. Bir anda dantianın da bir acı hissetti. Elini dantianına götürdüğünde gözleri korkuyla büyüdü. Bir el onun dantianına saplanmıştı. Yavaşça yerden bir beden yükselmeye başladı. Kral korkuyla önündeki adama bakıyordu. Yüzünde maske olan adam gülümsedi ve krala bakmaya başladı. Adam elindeki yüzüğe dokundu ve gökyüzünde bir görüntü belirmeye başladı. Kral gökyüzünde ki görüntüyü görünce gözleri kocaman açıldı. Adam gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Bu görüntü tüm şehirlerde var. Bazıları senin idamını kaçırır diye onlarında izlemesini istedik. Kara Kral Jeras!"
Arien'in büyük şehirlerinde gökyüzünde oluşan görüntüler ve sesleri tüm insanlar görüyordu ve duyuyordu. Krallarının Kara Lonca ile iş birliği yaptığını öğrenmişlerdi ve oldukça öfkelilerdi. Ancak bu öfkenin yanında gözle görülür bir şaşkınlık vardı. Bir kaç dakika önce Krallarının suç üstü yakalanışına şahit olmuşlardı şimdi ise onun idam edileceği yeri görüyorlardı. Herkes gökyüzünde ki görüntüde kralın önündeki adamın tüm bu teknolojiye nasıl sahip olduğunu düşünmeden edememişti. Çünkü şuanda gördükleri şey on binlerce formasyon ile ancak yapılabilirdi. Edgar gülümsedi ve konuşmaya devam etti.
"Bu kadar şaşırma kral. Meka da bu teknoloji oldukça sıradandı. İnsanlar binlerce kilometrelik yerlere sadece bir kaç saatte gidebiliyor ve uzaktaki insanlarla konuşabiliyordu. Tabi o zamanlar bu teknoloji sadece kraliyet ailesi ve soylularda vardı. Ama sevgili eşim bunu geliştirdi ve gördüğün gibi herkes bundan yararlanıyor."
Kral dişlerini sıktı ve önündeki adama baktı. Bu adamın dediklerini sadece tarih kitaplarında okumuştu.
"Senin dediğin Meka Gama imparatorluğunda ki Meka!"
Edgar gülümsedi ve elini sallamasıyla birlikte yerden sayısız zincir çıktı ve kralı sarmaladı.
"Haklısın Gama'nın şanlı Meka'sında, bahsettiğim bu teknoloji vardı. Eğer sen Meka da bulunan Kütüphaneyi yakmasaydın şuanda bu teknolojiye sahip olacaktın!"
Kral'ın gözleri büyüdü. Meka da ki kütüphanede olanlardan bu adamın nasıl haberi olduğunu bilmiyordu.
"Sen kütüphanenin yandığını nereden biliyorsun! Hem kütüphaneyi ben yakmadım. Öylesine bir hazineyi kimse yok edemez!"
Edgar gülümsedi ve elinde bir kılıç belirdi. Kralın gözleri korkuyla açıldı.
"Sendin öyle değil mi Meka'da ki kütüphaneyi sen yaktın. Tüm bu teknolojiye sahip olduktan sonra hepsini yok etmek istedin!"
Edgar kılıcını yere sürterek krala doğru ilerliyordu.
"Evet kütüphaneyi yok ettik! Çünkü o kütüphane yüzünden milyonlarca insan öldü! Ancak kütüphanede ki bilgileri hiç kimse öğrenemezdi. Çünkü Gama dilini bilen tüm insanlar yok edildi. Gama dili ortadan kaldırıldı. Herkesin amacı son Gama kültürü ve dilini barındıran Antik kütüphane oldu. Onu da yok ettikten sonra Gama İmparatorluğu diye bir imparatorluğun olmadığı ve bu güce ve teknolojiye kendi imkanlarınızla geldiğinizi söyleyecektiniz! Meka antlaşmasının amacı buydu değil mi? "
Kral derin bir nefes aldı. Bu atalarının asıl amacıydı. Gama'nın parçalanmasıyla 4 krallık kuruldu ve bu dört krallığının ortak bir amacı vardı. O da Meka'nın teknolojisini almaktı. Ancak Meka'da ki kütüphaneye girememişlerdi. Onlarda Gama ile bağlarını tamamen koparmak için Gama dilini yasaklamış ve tüm belgeleri yok etmişlerdi. Geriye sadece Meka kalmıştı. 3 Krallık Arien'e Meka yüzünden çok baskı yapmıştı ve en sonunda Meka antlaşması imzalanmıştı. Meka antlaşmasının maddeleri çok ağırdı. Arien yıkılsa bile Meka şehri asla hasar dahi almamalıydı. Yoksa Diğer 3 krallık Arien'in üzerinde hak iddia edeceklerdi. Kral gülümsedi ve önündeki halka baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...