İblis, Destan'a alaylı bir bakış attı.
"Sen mi bana ödeteceksin. Eğer beni güldürmeyi hedefliyorsan bunda başarılı oldun."
İblis içten bir şekilde kahkaha attı. Destan yüzünü ekşitti çünkü bu iblisin gülüşü onu rahatsız etmişti. İblis, Destan'ın yüzünü ekşittiğini görünce ciddi bir ifade takındı.
"Ne oldu velet, hoşuna gitmedi mi?"
Destan karşısında duran iblisi nasıl yeneceğini bilmiyordu. Ama eğer onu yenemezse yada mühürleyemezse hayatını kaybedecekti.
"Seni yeneceğim ve bedenime kendim hükmedeceğim. Eğer seni yenemeyeceksem bile senin bir şekilde mühürlenmen gerekiyor."
İblis, Destan'ın sözlerini duyduktan sonra daha da içten gülmeye başladı. Onun gülüşü Destan'ın ruhunu sarsıyordu.
"Beni yenmek mi? Bu senin için imkansız! Beni mühürlemek, bak işte bu çok ilginç bir deneyim olacak. Sana sormama izin ver beni nasıl mühürlemeyi düşünüyorsun. Sen daha önce hiç mühür yaptın mı?"
Destan sessiz kaldı. Çünkü iblis haklıydı Destan nasıl mühür yapılacağını bilmiyordu. Kara Yılan ona mühür konusunda yardım edecekti ama o da şuanda yerde hareketsiz bir biçimde yatıyordu. İblis, Destan'ın sessiz kaldığını görünce sinsice güldü.
"Sana yardım etmeme ne dersin? Eğer 10 tane ruh feda edersen beni mühürleme şansın yüzde 25 den az olur. Bana 10 tane ruh bulabilir misin? Tarihte insanlar bizi mühürlemek için çok uğraştı ama hepsi başarısız oldu. Bir iblisi mühürlemek için 10 ruh feda edilir. Siz insanlar gerçekten bencil yaratıklarsınız. Güç elde etmek için masum canlara kıyıyorsunuz daha sonra çıkıp çocuklarınıza iblislerin kötü, insanların iyi olduğu hikayeler anlatıyorsunuz. Size acıyorum."
İblis daha sonra ruh gücünü elinde topladı ve Destan'a saldırdı. Destan iblisin ruh gücüyle vuruldu ve odanın sonuna kadar uçtu. İblis daha Destan havadayken onun üzerinde belirdi ve ayağıyla Destan'ın kafasını yere çarptırdı. Destan yerde acıyla kıvranıyordu. O asla iblisi yenemezdi. İblis gözlerini Destan'ın nefret ve öfke dolu olan kızıl gözlerine dikti.
"Sen bana rakip olamazsın. Seni de annene yaptığım gibi ezip geçeceğim."
Destan'ın gözleri şaşkınlıkla açıldı bu iblis ona annesinden bahsetmişti hatta annesini ezip geçtiğini bile söylüyordu.
"Sen nasıl annemden bahsedersin. Sen onun adını bile ağzına almaya layık değilsin."
Destan elleriyle kafasında duran ayağı kaldırmaya çalıştı. İblis ayağını kaldırıp sertçe Destan'ın suratına vurdu.
"Annenin adını ağzıma alamaz mıyım? Onun adı sanırım Hazel öyle değil mi?"
İblis, Destan'ın annesinin adını sanki bir hayvanın adıymış gibi söylemişti. Destan iblisi adeta yok etmek istiyordu. Destan'ın öfkesi giderek arttı ve gözleri kıpkırmızı parlamaya başladı. Elleriyle iblisin ayağını tuttu ve iblisin ayağını suratından kaldırdı. İblis Destan'ın gücünün bir anda artmasına şaşırmıştı ama Destan hala ona rakip olamazdı. Destan öfkeyle yumruklarını sallamaya başladı. İblis büyük bir ustalıkla onun saldırılarını savuşturuyordu. İblisin suratında alaycı bir gülüş vardı.
"Senin ağzını dağıtacağım bir daha asla annemin adını ağzına alamayacaksın. Bir daha asla gülmeyeceksin."
İblis Destan'ın yumruğunu yakaladı ve sert bir şekilde Destan'ın kolunu sıktı. Destan acı dolu bir çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...