Susra birliğine bağlı olan bir çok insan Omar ismini daha önce duymuştu. Dağ Deviren Omar! Bu isim bir çok insanın korktuğu bir isimdi. Kendisi uzun zamanlar boyunca Susra Birliğinde kalmıştı ancak birliğin liderliği için girdiği çarpışmayı kaybetmişti. Susra Birliğinde güce saygı duyulurdu. Güç kimin elindeyse o kişi lider olurdu. Eğer birliğin içinde liderden daha güçlü birisi çıkarsa liderlik el değiştirirdi. Susra birliğinde bu zamana kadar çok fazla liderlik değişmişti. Ancak 12 yıldır bu birliğin tek bir lideri vardı o kişi de Ragnardı. Omar genç olsa da güçlü birisiydi. Ne yazık ki birlikten Ragnar tarafından sürgün edildi. Omar derin bir nefes aldı ve haykırdı. Adamın sesi mağaranın içinde yankı yapmıştı.
"Tony! Victoria! Teslim olun!"
Tony yumruğunu sıkıyordu. Buradan kaçmak için hazırlanmaya başlamalarına rağmen düşmanlar çoktan onları pusuya düşürmüştü. Adonia derin bir nefes aldı ve Tony'ye baktı.
"Sakin ol Tony! Ben onunla daha önce karşılaştım ve ondan güçlüyüm. Birliğin içinde çok fazla korkak var. Bu insanlar güce saygı duyuyor. Sen, Victoria'yı al ve buradan uzaklaş!"
Tony konuşan kadının yanına gitti ve öfkeyle ona baktı. Adam dişlerini sıkarak konuştu.
"Güçlü olabilirsin ama sen onun hedefi değilsin. Benim yüzümden senin canının yanmasını istemiyorum. Eğer buradan çıkacaksak hep beraber çıkacağız!"
Victoria ise çiftin kavgasına karışmıyordu ve gizlice mağaranın içinde ki insanlara bakıyordu.
"Çok fazla adamımız karşı tarafa geçti. 4 Birliğe karşı tek! Teslim olmak da bir seçenek!"
"Siz teslim olduktan sonra sizce buradaki insanlara merhamet edilecek mi? Farkındaysanız boyun eğenler düşmanın tarafına hala dahil olmadı. Siz ikiniz teslim olduktan sonra o adam diz çöken herkesi öldürecek! "
Tony kafasını çevirdi ve yanlarında beliren Mavi gözlü gölgeye baktı.
"Sen hala burada mısın? Bize akıl vereceğine kendi işin ile ilgilen!"
Mavi gözlü gölge Tony'nin gözlerine baktı. Gölgenin gözlerinde tek bir duygu belirtisi bile yoktu.
"Sen uzun yaşamazsın! Gücünü bilmediğin biri ile doğru konuşmalısın. Ben size akıl vermeye çalışmıyorum. Sadece gerçekleri söylüyorum. O adam üç kişiyi tek hamlede yendi. Bunlardan birisi de Kadim! Neyse ki biz zamanında oradaydık yoksa kadimi çoktan almış olurlardı."
Tony gölgenin kendinden emin bir şekilde konuştuğunu görünce sinirlenmişti. Bu gölge kendisini ondan güçlü görüyordu. Adam tam konuşmak üzereyken insanların arasında bir ses duyuldu.
"Tony ve Victoria'ya bağlı olanlar benim arkama geçsin! Çünkü dostuna ihanet eden kişiler ile işimiz olmaz bizim! Buraya gelip size dostum deyip boyun eğdiren bu adam! Savaş meydanında sizi birer piyon olarak kullanır!"
Omar karşısında ki çocuğu görünce kahkaha attı. Markus adamın önünde dikilmiş öfkeli gözlerle ona bakıyordu.
"Velet sen benim kim olduğumu biliyor musun? Ben Dağ Deviren Omar! Seni tek hamlede öldürebilirim!"
Markus adama baktı ve sinsice gülümsedi. Adam çocuğun yüzündeki gülümseme yüzünden rahatsız olmuştu. Markus kollarını açtı ve önündeki 4 tane birlikten oluşan orduya baktı.
"Ya öldüremezsen? Siz benim kim olduğumu biliyor musunuz?"
İnsanlar önlerinde beyaz cübbe giymiş çocuğa bakıyorlardı. Markus'un yüzünde maske olsa da onun çocuk olduğu her halinden belliydi. Omar önündeki çocuğun kendinden bu kadar emin olduğunu görünce biraz ciddileşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...