Destan zor da olsa gözlerini açtı. Kendini çok yorgun hissediyordu. Sanki binlerce kişi üzerinden geçmişti. Beyaz tavana bir süre bakındı. Kafasını yana çevirdiğinde yanında oturmuş elindeki kitabı okuyan bir adam vardı. Jack kitabı kapattı ve Destan'a gülümseyerek baktı.
"Uyanman epey uzun sürdü evlat. Jasmine seni epey fena pataklamış anlaşılan."
Adam bir kahkaha patlattı. Ancak Destan'ın gülmediğini görünce yüzüne ciddi bir ifade takındı. Destan kısık bir sesle konuştu.
"Neden müdahale etmediniz. O kadın benimle savaşırken gelip onu engelleyebilirdiniz."
"Müdahale etmedim çünkü bu loncada gayet doğal bir durum. Jasmine sana yeteneklerini sergilemeni söyledi. Bunu bir rakibin önünde yapman gerekiyordu. Gabriel kendi yaşıtı olan bir çocuk ile savaştı ve ağır bir bozgun aldı. Jasmine kaybetmeyi sevmeyen birisidir. Bu yüzden Gabriel'in güçlenmesini istiyordu. Onu herkesin önünde aşağılayarak bunu yapacağını düşündü. Tabi senin varlığın onun tüm planını mahvetti. Gabriel hayatı boyunca cesaret edemeyeceği bir şeye cesaret etti. Ustasına karşı geldi. Seni uyarayım bana karşı gelmeye cesaret edebilirsin ama sonuçlarına hazır olmanda lazım. Eğer Jasmine'yi durdursaydım bu hem onun onuru hemde sen ve Gabriel'in onurunu lekelerdi. Evlat kendinden güçlülere meydan okuyacak cesarete sahipsin ama bazen kaçman gereken yeri bilmelisin."
Destan, Jack'i dinledikten sonra yavaşça ayağa kalktı. Bedeninden çıkan kemik sesleri oda da yankı yaptı. Destan acı dolu bir inleme çıkardı ve tüm kemikleri geri yerine oturdu. Jack, Destan'a bir kaç parça kıyafet verdi. Son savaşında Destan'ın tüm kıyafetleri paramparça olmuştu. Destan tamamen hazırlandıktan sonra üzerine yırtık olan cübbesini giydi. Destan etrafına bakındı revirde sadece o, Jack ve birde görevli vardı. Adam koltuğun birisine geçmiş uyuyordu.
"Usta Gabi de yaralanmıştı. O nerede?"
"O ustası ile birlikte bir koruma görevine çıktı. Jasmine ona bir şans verdi. Eğer görevde başarılı olursa Jasmine onu kendi ile birlikte tüm görevlere çıkaracağına söz verdi. Ama eğer başarısız olursa Jasmine'yi bire bir mücadelede yenecek seviyeye ulaştığında ancak onunla beraber görevlere çıkabilecek. Tüm bunlar senin sayende."
Destan, Gabriel için mutlu olmuştu. Gabriel'in tek istediği ustasına layık olabilmekti. Destan kendi ustasına baktı bu adam ile ilk karşılaşması Samar Karnavalındaydı. Ancak ikinci karşılaşma Destan için daha önemliydi. Destan'ın zihnini rahatlatması yönünde ona önemli bir teknik vermişti. Destan zihin kütüphanesindeki teknikleri yavaş yavaş ama istikrarlı bir biçimde öğreniyordu. Eskiden Destan zihnindeki tüm kitapları aynı anda öğreniyordu. Bu da ona yanlış bir temel oluşturuyordu. Ancak yetişimcilerin dünyasında geç kalma diye bir şey söz konusu değildi. Destan temellerini onarabilirdi. Jack ile birlikte ana salona geldiler. Bir çok lonca üyesi oturmuş yemek yiyorlardı. Jack Destan'ı bir masaya oturttu. Herkes Jack'e ve Destan'a bakıyordu. Onların bakmalarının iki sebebi vardı. Birincisi Jasmine'e ile savaşacak kadar cesareti olan aptalın kim olduğunu görmekti. İkincisi ise Samar'ın en iyi casusunun öğrencisine karşı neden bu kadar nazik olduğuydu. Jack sadece sayılı kişilere nazik davranırdı. Loncanın içinde nazik davrandığı tek kişi Jasmine idi. Lonca liderine bile bazen saygısızlık yapabilirdi. Jack elindeki iki tepsi ile Destan'ın masasına oturdu. Destan uzun zamandır yemek yemediğini düşündü.
"Usta ben ne kadar zamandır yatıyorum?"
Jack biraz düşündü.
"Seni seçtiğim günden uyandığın zamana kadar 3 gün boyunca yattın. Jasmine ile olan dövüşünden sonra bir hafta geçti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...