59.Bölüm

4.9K 520 193
                                    


Jack kadının parmağından yüzüğünü aldı ve Destan'a döndü. Destan'ın sırtı kanıyordu bunu kendisi yapmıştı. Destan'ı yaralamış olduğu için kendisine kızıyordu.

"Özür dilerim Destan bedenimin kontrolünü kaybettim."

Destan elindeki cevizi ustasına uzattı.

"Yer misin zihne iyi gelir kafan yerine gelsin. İlk başta bende de denemişti. Kadın gözlerime çok güzel birisi gibi gözüktü. Ona sarılmak istedim ama tekniğe maruz kaldığımı anladım ve onu dövdüm keşke suratını iyi dağıtsaydım belki de seni etkileyemezdi. Ama neden sende bu kadar büyük etki yaptı onu anlamadım. Şu iğrenç, kaçık kadın, bunun kadın erkek ilişkisinden dolayı olduğunu söyledi. Kadın erkek ilişkisi ne oluyor? Orasını hiç anlamadım işte."

Jack'in yüzü kızardı. Destan bazı şeyleri öğrenmek için hala çok küçüktü.

"İleride elbette öğreneceksin bu kadar acele etme. Hadi şunların yüzüklerini alalım içinde şu taşlardan var. Sen onları bir şekilde kullanabilirsin şimdi Meka'ya gitmeliyiz. Orada bazı özel işlerim var. Seni öldürme konusunda eğitmek lazım. Delikli kanyonda senin öldürebileceğin sayısız yaratık var. Ama insanları öldürmek daha hızlı karakterinin oluşmasını sağlar. Kara Lonacadan birileri ile karşılaşırsak acıma! Öldür ve Geç!"

Destan ustasının ölümden bahsetmesiyle derin bir nefes aldı. Destan her canlının yaşama hakkı olduğunu düşünüyordu ama Jack önüne gelenleri acımadan öldürebiliyordu. Jack öldürdüğü adamların yüzüğünü de aldı ve Destan'ın yarasını da sardıktan sonra gecenin karanlığında Destan ile beraber yürümeye başladılar.

"Zihin hırsızı tekniğin benim zihnime kolayca erişmeni sağladı. Eğer o tekniği kullanmak aklına gelmeseydi kendi öğrencimi öldürecektim. Jasmine'ye verdiğim sözü bana yeniden hatırlattığın için sağ ol evlat."

Destan gökyüzünde ki yıldızları inceleyerek yürüyordu.

"Şanslıydım sadece. Usta Meka'ya ne kadar yol var."

Jack gökyüzüne baktı. Yıldızlar net bir şekilde gözüküyordu. Jack biraz hesaplama yaptıktan sonra söyledi.

"8 gün boyunca yürürsek rahatlıkla varırız. Burada ruh yeteneği veya algısı kullanmak imkansız yolda saldırı almamız düşük bir ihtimal. Çünkü enerjimi en iyi şekilde gizliyorum zaten sen yanımda olduğundan dolayı dışarı sızan enerjim anında doğa enerjisine dönüşüyor. Kanyon nehrine ulaştıktan sonra nehri takip etsek yeterli olur. Ondan sonra bir kaç gün içinde Meka'ya ulaşmış oluruz."

Jack ve Destan üç gün boyunca rahat bir şekilde yol almışlardı. Önlerine çıkan yaratıklar onların varlığını hissettikleri an direk kaçmışlardı. Onlara saldıran hayvanlar ise ikili tarafından kolaylıkla öldürülmüştü. Destan bir çok büyülü yaratık öldürmüştü ve Meka'ya gittiklerinde bu hayvanlardan elde ettiklerini satmayı düşünüyordu. Destan ve Jack nehrin kenarında kamp yapmış ve yakaladıkları balıkları yerken Destan suyun üzerinde zayıf bir hayat belirtisi hissetti ve suya baktı.  Siyah bir cisim suyun akıntısı ile hareket ediyordu. Hemen son hızıyla suyun üstünde hareket etti ve yüzen siyah şeyi yakalayıp kıyıya getirdi.  Bu şey 10 yaşlarında gözüken bir kız çocuğuydu, bu kızın karnında daha yeni yapılmış bir kılıç yarası vardı. Destan kızı görünce kalbinin atışları hızlandı şu anda ellerinde ki kız onun gözünde adeta bir tanrıça gibiydi. Destan kızın yüzünü iyice inceledi kızın gözleri açıktı ve Destan o mavi gözlere bakınca kendini engin bir okyanusun ortasında hissetti. Kızı tanımıyordu ama onu bu halde görmek Destan'ın içini acıtıyordu kız ölmek üzereydi Destan hemen ustasına baktı bu kıza yardım etmeyi çok istiyordu. Bu kız adeta Destan'ın ruhuna etki etmişti. Jack kızı süzdükten sonra soğuk bir şekilde konuştu.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin