Destan ona çarpan soğuk rüzgarların gücünü tüm ruhuyla hissediyordu. Bu kadın çok güçlüydü adeta elementi ile bir bütün olmuştu. Destan nefes verdiğinde çıkan buhara şaşkınlıkla baktı. Çünkü buhar bir süre sonra kristalleşip yere düşüyordu. Bu kadın gerçekten çok güçlüydü. Kadın derin bir nefes aldı ve rüzgarlar yavaşladıktan sonra yok oldu. Ama tüm şehirde sıcaklık düşmüştü. Kadın gülümsedi ve Destan'a baktı.
"Çocuk bedenimi yeniden oluşturmam gerekiyor bu yüzden bana sahip olan kişiden kurtulamam gerek! Bu kişide sen oluyorsun! Şahsi algılama sadece şansına küs."
Destan'ın gözleri kocaman açıldı. Bu kadın onu öldürmek istiyordu. Kadın yavaş adımlarla ona doğru yürümeye başladı. Destan kadının neden onu yok etmek istediğini anlamamıştı.
"Ben sana sahip değilim ki?"
Kadın elinde ruh gücünü topladı. Yüzünde sinsi bir gülümseme vardı.
"Emin misin? Aptal mor bir kılıcın içindeyim. Asıl formumda olsaydım Krallar önümde diz çökerdi. Ben Buzul Kraliçesiyim ben kimseye bağlı olamam! Sen bana layık değilsin! Kılıç formundan çıkıp maddeleşerek yeniden insan olacağım ve yeniden kurak topraklara hükmedeceğim!"
Kadın elindeki ruh gücünü bir anda dağıttı ve elini yüzüne doğru götürdü ve hızla kapattı. Kadının gözlerinde öfke belirdi çünkü elinde bir ok vardı. Bakışları çatıda duran kişiye kaydı. Simon o anda yayına bir ok daha koydu ve fırlattı. Ok hızla uçtu ancak kadına ulaştığında cam gibi parçalandı. Frost öfkeyle elini savurdu. Simon atik bir hareketle saldırıyı atlattı. Üzerinde durduğu bina tamamen buzla kaplanmıştı. Simon nefes nefese bu kadına bakıyordu bir anda şehrin merkezinde ortaya çıkmıştı ve herkese savaş ilan etmişti. Frost ,Simon'a doğru atıldı ama yolun yarısındayken durduruldu. Vücuduna dikenli bir sarmaşık sarılıyordu. Bakışlarını kenarda duran kadına çevirdi. Catherine ellerini birleştirmiş dişini sıkıyordu. Bu kadını tutmak çok zordu.
"Edgar yap şunu!"
Frost ona doğru koşan adamı görünce epey sinirlenmişti. Bu insanlar onu ne zanettmişti ki Sarmaşıklar donmaya başladı ve bir anda kırıldılar. Catherine acıyla yere düştü ve Edgar'a baktı. Edgar havaya sıçradı. Frost hızlı bir hareketle elini savurdu. Edgar'ın bedeni buzla çevrildi. Frost'un yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Bu insanlar onu zorlamamışlardı. Edgar buzun içinden geçti ve ona sert bir yumruk attı. Frost yüzüne aldığı darbeden sonra geri çekildi kafasını kaldırdığında Edgar'ın eli onun göğsünden geçmişti. Edgar gülümsedi.
"Elveda!"
Frost'un gözü masmavi parladı ve büyük bir patlama oldu. Edgar oluşan patlamayla uçtu ve duvara sert bir şekilde çarptı. Bir ağız dolusu kan kustu ve yere oturdu.
"Lanet Kadın! Tam maddeleştiğimde patladı."
Edgar üzerinde yükselen gölgeyi görünce kafasını kaldırdı. Bir çift öfkeli mavi göz ona bakıyordu.
"Seni öyle bir donduracağım ki bir daha Maddesiz olamayacaksın!"
Frostun göğsü kanıyordu. Bu adam onu az daha öldürecekti. Gerçekten bu insanları hafife almıştı. Elini kaldırıp vurmak üzereyken arkasında bir sıcaklık hissetti ve sıçradı. Bir enerji topu uçtu ve Edgar'ı vurdu. Frost öfkeyle arkasına döndü bir kadın bir topun başında duruyordu. Frostun alnının ortasında bir damar belirdi. Gözleri masmavi parlarken alnının ortasındaki mavi hilal parlamaya başladı ve Frost ayağını sert bir şekilde yere vurdu ve meydan bir anda tamamen buzla kaplandı. Edgar dışında herkes buzla kaplanmıştı. Destan'ın belden aşağısı tamamen buzla kaplıydı. Sagum'un buzu büyük bir patlamayla kırıldı. Sagumun çevresinde Mavi bir ateş vardı ve buzları yavaş yavaş eritiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...