Destan üzerine siyah bir pelerin almıştı. Pelerin sol kolunun tamamını örtüyordu. Vahşi ellini havaya kaldırdı ve bir adama onun yanına hemen geldi.
"Efendim ne buyurmuştunuz."
Vahşi elindeki boş şişeyi havaya kaldırdı. 'Aynısından getir.' dedi. Adam hemen gidip raflarda duran başka bir şarap şişesini alıp Vahşi'nin önüne bıraktı.
"Bu 6.şişe çok fazla içmiyor musun? Sarhoş olmanı istemem."
Vahşi şişeyi kafasına dikti. Destan ile birlikte Lara'yı bekliyorlardı. Kadını beklerken Vahşi sıkılmış ve içmeye başlamıştı.
"Evlat ben sarhoş olmam. Hem insan sıkıldığında bir şeyler yapmak ister. Ne yapalım sıkıntımı iki şey gideriyor. İlki içmek ikincisi ise... Ha bak geldi işte."
Lara barın kapısından içeri girdi ve etrafına bakındı. Destan ve Vahşiyi görünce onların yanına geldi.
"Sizi beklettiğim için kusuruma bakmayın bazı ufak işlerim vardı."
Kadın, Destan'ı süzdü ondaki garipliği anlamaya çalışıyordu.
"Sende bir gariplik var. Saçını falan mı kestin?"
"Şey sadece tarzımı biraz değiştirdim. Artık pelerin giyiyorum."
Kadın Vahşiye soru sorarmışcasına bakmaya başladı. Vahşi elindeki şişesini kafasına diktikten sonra sandalyesini yaslandı.
"O,güçlüydü. Destan'ın kaybı oldu. Sol kolu sakatlandı. Sağ bacağında fark edilmeyecek kadar ufak bir topallama var. Ha birde o artık bizden birisi oldu."
Kadın Destan'a şaşırmış bir vaziyette bakmaya başladı. Bu çocuk Kızıllara katılmıştı. Bu onun ileride güçlü olacağının işaretiydi.
"Anlaşılan üzerimizde ağır bir yük olacak. Daha önce dediğim gibi onu koru..."
Vahşi kadının sözlerini yarıda kesti.
"O, seçmelere katılacak. Dantianı sakat,ruhu sakat, bedeni ise ortalamanın üzerinde ancak siz onu yinede alacaksınız. Korunma işini bırakın Destan yapsın. Eğer sürekli başkalarına güvenirse güçlenemez. Onu yarın ki karnavala götürmeni istiyorum."
Kadın, derin bir nefes aldı.
"Pekala onun loncaya gireceğini sana garantiliyorum ama karnavalın asıl amacını sende biliyorsun. Orada bulunan herkes güçlü kişiler olacaktır. Eğer ona meydan okunursa bunu engelleyemem."
"Sadece deneyim kazanmasına izin versen yeterli olur. Artık dünyanın asıl rengini görmeli dünya onun düşündüğü gibi değil."
Vahşi, Destan'a göz kırptıktan sonra masadan kalktı. Barmenin yanına gidip içtiklerinin hesabını ödedikten sonra barı terk etti.
"Pekala hadi bizde kalkalım Destan, seni benim evime götürmem de bir sakınca var mı?"
"Yok efendim. O neyden bahsetti. Bana karnavalda insanların eğlendiğini söyledi."
"Bunu yolda konuşalım. Hadi evim buraya fazla uzak değil."
Destan, kadınla birlikte barı terk ettiler. Dışarıda pek insan yoktu.
"Karnavalda insanların eğlendiği doğru ama bu eğlencelerin içinde dövüşlerde var. Gençler kendi aralarında güç gösterisi yapmaktan hoşlanır. Elinden geldiğince dövüşlerden kaçınsan iyi edersin. Kimse rakibine acımaz hele ki okullarda olanlar sen öldüresiye dövebilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...