Destan ustası ile birlikte ilerliyordu. Jack etrafına bakındıktan sonra konuşmaya başladı.
"Evlat ben bir haftalığına olmayacağım eğer şimdi harekete geçmezsek Meka bu hafta yıkılacak aslında bu tamamen senin suçun!"
Destan ustasına şaşkın şaşkın bakındı. Ustası Meka'nın onun yüzünden yıkılacağını söylüyordu.
"Usta ben ne yaptım sen kalkıp şehrin en güçlü ustasıyla savaşıyorsun adam seni fena benzetmişti ben olmasam asıl sen yıkılmış olacaktın."
Jack kahkaha atmaya başladı. Destan'ı gerçekten çok iyi eğitmişti aslında olanlarda onun da payı vardı.
"Haklısın adam gibi giyinen, o kadın beni fena benzetti. Ama sen gidip Kuklacılar pazarında ki Kara Lonca ile işbirliği yapan adamların foyalarını ortaya çıkartınca Kara Lonca önlem almaya başladı. Hatta şehir lorduna senin hakkında bilgi verildi. Senin yöneticileri suçlaman şehir lordunu epey bir sinirlendirdi. Lanet velet senin yüzünden ölecektik o kadın tam bir deli, gizli silahları ortaya çıkartmış olsaydı anında ölürdük. Ama senin sayende Kızılları yola getirdik şimdi Samardan destek gelmesini bekleyeceğiz sonra Kara Lonca bu şehirden silinecek! Ya da Meka'yı kaybedeceğiz. O Farhan denen adam ile iyi geçiniyorsun o adam gerçekten çok temiz kalpli birisi ama Kara Loncadan iliklerine kadar nefret ediyor bu yüzden ölebilir. Ona sahip çıkman hoşuma gitti sana tavsiyem Kral kulesine çıkman orada kazanırsan Meka ustalık sınavlarına rahatlıkla girersin. Ha birde kütüphaneye git biraz mekanizmalar hakkında bilgi sahibi ol yoksa ilk sınavı bile geçemezsin!"
Jack Destan'a göz kırptı. Destan işine hile karıştıran tüm o insanların Kara Lonca ile bağlantılı olmasına şaşırmıştı. Kara Lonca her yere bulaşmıştı. Destan ustasının görevini çok iyi biliyordu Jack sırf bu yaptığı için bir gün öldürülebilirdi. Ama Jack bu uğurda ölmeye zaten hazırdı. Jack de kendi ustası Turna gibi Kara Lonca'nın planlarını öğrendiği için öldürüleceğini biliyordu. Destan aklındaki soruyu ustasına sordu.
"Usta ben uçan kütüphaneye zaten gidecektim ama oraya kimse giremiyor! Nasıl girebilirim?"
Jack derin bir nefes aldı Destan'a sadece uçan kütüphaneden bahsetmişti.
"Uçan Kütüphanenin olduğu yerde Halk kütüphanesi var orada ki kitapları almak için para ödemen gerekiyor ama eğer oraya oturup kitabı okursan para almazlar tabi içeride sadece 1 saat durmana izin var. Garip bir sistemleri var oraya uzun zamandır gitmemiştim sadece duyduğum kadarını sana aktarıyorum."
Jack Destan'ın mekanizmalara merak sarmasına sevinmişti. Destan gerçekten bu iş için oldukça uygundu. Ama Destan'ın önce sınava girmesi lazımdı. Sınavda iyi bir yer elde ederse bizzat Kraliyet ailesi tarafından desteklenirdi. Arien krallığı Meka'ya çok fazla değer veriyordu. Bu şehir bir zamanlar güçlü bir imparatorluk olan Gama İmparatorluğunun başkentiydi. Gama İmparatorluğu tarih kitaplarında yazılanlara göre büyü teknolojisinde zirve dönemindeyken gelen büyük bir saldırıda yıkılmıştı. Tüm halk katledilirken tahta yeni çıkmış olan Kral tüm büyü teknolojisini kullanarak gelen düşman ordusunu yok etti ama bunu yaparken öldü. Halk krallarının onlara kazandırdığı vakit ile şehri boşalttılar ancak güçlü bir büyücü şehirde kaldı ve Kralın heykelini şehrin merkezine dikti. Daha sonra Saat kulesindeki çanı çalmaya başladı. Çan son kez Meka da yankılandı. Büyücü daha sonra Kütüphanesine gitti ve kütüphaneyi kendisiyle beraber mühürledi. Düşman orduları Şehri dümdüz ettiler ama üç yapıyı yok edemediler. Saat kulesi, uçan kütüphaneyi ve Kralın heykeli o zamandan beri sapasağlam duruyordu. Destan Farhan'ın nerede olduğunu bilmiyordu ama kütüphaneye onsuz gitmeye karar verdi. Kütüphaneden çıktıktan sonra Farhan'a kıyafet alacaktı ve hatta onunla yemek yemek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...