7.Bölüm: Samar'ın Kızıl Vahşisi

5.2K 488 43
                                    

Kervan askerlerin önüne gelince yükses bir ses duyuldu.

"Durun kontrolden geçeceksiniz. Hemen lideriniz buraya gelsin."

Siyah saçlı bir adam arabaların arasından çıkıp askerin yanına vardı. Bu adam kervanın lideriydi. Destan bu adamdan hoşlanmamıştı. Çünkü haydutlar saldırdığında kervanda bulunan en sağlam arabanın içine girmişti. Arabadan çıktığında ise hiçbirşey olmamış gibi davranıyordu. Yaralanan askerler onun umurunda bile değildi. 1 günlük gecikme olmaması için hemen yola çıkmayı emretmişti. Tabi onun bu tavrı askerler tarafından hoş karşılanmamıştı. Askerlerin lideri kılıcını çekmiş ve onu öldürmekle tehdit etmişti. Kervanın lideride ölüm korkusu yüzünden kervan 1 günlük gecikme ile şehire ulaşmıştı. Lider kapıdaki askere karşı çok nazikti çünkü bu şehire girmenin tek yolu bu adamın onayını almaktı.

"Buyrun efendim bu bizim taşıdığımız şeylerin listesi. Eğer listede herhangi bir sıkıntı olursa bana söyleyin hemen kervandan çıkartayım."

Adam, lidere ters bir şekilde baktı. Sonra gözlerini elindeki listeye çevirdi ve listeyi incelemeye başladı. Ellerini yavaş yavaş listenin altına götürüyordu. Birkaç satır ilerledikten sonra adam duraksadı. Onun duraksadığını gören kervan lideri panikle sordu.

"B.. Bir sıkıntı mı var efendim?"

Listeyi kontrol eden adam kervan liderine baktı. Sonra sert bir tonda lideri azarladı.

"Sen bizi aptal mı sandın? Burada kristex otu var hemde gereğinden fazla bu malların krallıkta satımı yasaktır. Bunların sahibi kim ise buraya getir hemen! Bu mallar burada yok edilecek. Malların sahibi ise bir daha asla Samar şehrine giremez."

Kervan lideri titriyordu. Çünkü bu mallar kendisine aitti kristex otunun tek bir kullanım amacı vardı. O da yasak teknik olan" Kristex Ayrımı" adı verilen teknikti. Bu teknik kullanıcısına çok fazla enerji harcatıyordu ama uygulanan kişinin yaşama şansı neredeyse sıfıra düşüyordu. Bu tekniği engellemenin yolu yoktu. Kervan lideri kristex otunu Samar şehrinde yapılacak olan açık artırmada satmayı hedefliyordu. Ancak şu anda ağır bir ceza alacaktı. Kapıdaki görevli sert bir şekilde konuştu

"Sana ne dediğimi duymadın mı? Bunların sahibi kim! Çabuk bana göster. Yoksa hiç kimse bu şehire giremez."

Kervan lideri arabalara baktı ve gözü merakla etrafanı bakan Destan'a gelince durdu. Elini kaldırarak Destanı gösterdi. Ceza almaktansa Destan'ı suçlu göstermek onun için daha kolay olmuştu.

"İşte, o çocuk bu otların sahibi. "

Kapıdaki adam şaşırdı karşısında sadece bir çocuk vardı. Ancak o, buraya kaçak yollarla sokulmaya çalışılan bir çok malla el koymuştu. Hemen emirini verdi.

"Muhafızlar şu çocuğu ve kristex otlarını ağır ceza departmanına götürün. Orada onların icabına bakılacak."

Destan adamın kendisini gösterip emir verdiğini duyunca içini korku kapladı. Neden onu istediklerini hala anlamamıştı. 4 metrelik askerlerden biri Destan'ın arabasına yaklaştı ve kapıyı sert bir şekilde açtı. Destan refleks olarak kendini geriye doğru attı. Ancak adam elini içeriye koyarak Destanı arabadan çıkardı. Kervandaki herkes Destan'ın ne suçu olduğunu anlamamıştı. Gri zırhlı askerlerin lideri ileriye çıkarak 4 metrelik adamın önüne geldi.

"Bu ne demek oluyor Karan senin gibi birisi bir çocuğa bu şekilde mi davranıyor."

4 metrelik adam duraksadı ve önündeki kadına baktı. Saygılı bir şekilde ona durumu izah etti.

Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin