İyi Okumalar, yorumlarınızı bekliyorum...
*********
Samuel atölyesinde oturmuş bir kıyafet üzerinde çalışıyordu. Adamın gözlerinde uykusuzuluk belirtileri belirmeye başlamıştı. Ancak sonunda kıyafeti tamamlamayı başarmıştı. Samuel yaptığı kıyafete uzunca bir süre baktı ve gülümsedi.
"Naslı oldu hayatım? Sence Runa bunu beğenir mi?"
"Beğenmezse aptaldır...Bana neden bu kadar güzel bir kıyafet yapmadın. Kıskanmadım desem yalan olur."
Samuel gülümsedikten sonra kahkaha atmaya başladı.
"Eğer senin bedenini geri oluşturma imkanım olsaydı sana en güzel kıyafetleri bizzat kendi elimle yapardım. Ancak bir beden oluşturmak çok riskli ve acımasızca."
Samuel elini salladı ve kıyafet adamın yüzüğünün içine girdi. Samuel derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı.
"Samuel, Hayatım yeniden beden yapmak gibi bir niyetim yok. Ancak sen pek iyi değilsin. Runa senin öz kızın olabilir ama Mai de senin kızın değil mi? Onun mutlu olması için neden bir adım atmıyorsun."
Samuel birden ayağa kalktı ve derin bir nefes aldı. Bu konu onun için biraz fazla hassastı.
"Ne yapmalıyım gidip Li'ye al kızım senin olsun mu diyeyim!"
Hazel bir süre sessizleşti ve sesi durgun bir şekilde çıktı.
"Aklında bir başka damat adayı mı var? Yoksa onu iyi ilişkiler kazanmak için mi saklıyorsun?"
Samuel kadının sesini duyunca bir süre duraksadı. Onun böyle bir planı yoktu sadece bir anda öğrenmek ona çok ağır gelmişti.
"Elbette hayır Hazel benim öyle birisi olmadığımı biliyorsun."
"Seni tanımakta artık zorluk çekiyorum Samuel, son zamanlarda çok şey yaşadın. Ben senin hayatına tekrar girdim. Bir kızın olduğunu öğrendin. Destan ile aran kötüleşti. Onunla sadece bir kaç gün önce konuştun ve bu konuşmanın içeriği baba evlat konuşması değilde iki askerin konuşması şeklinde oldu. Benim tanıdığım aşık olduğum o adam sen değilsin!"
Samuel derin bir nefes aldı ve gülümsedi.
"Haklısın çok şey yaşadım. Ailem biraz genişledi. Pekala o zaman sana bir soru Hazel, damadının Li olması fikrine nasıl bakıyorsun? Li savaşta sürekli ölümün kıyılarında gezen birisi olacak, Mai ise ölümün kıyılarından sayısız insanı çıkartacak olan kişi. İkisinin de yolları aynı ama birisi ölümden kurtarırken diğeri ölümün kıyısında gezecek. Ben...ben onun günün birinde kocasız kalmasını istemiyorum. Eğer evlatları olursa onların babasız büyümesi...Ben...ben korkuyorum Hazel."
Hazel'in yüzünde kocaman bir gülümseme belirmişti. İşte şimdi o tanıdığı adam konuşmaya başlamıştı.
"Li den iyi bir damat olur. Hem Mai'nin olur da bir gün kocası ölürse doğacak evlatlarının arkalarında dağ gibi Dayıları olacaktır. Destan'ın kişiliği giderek daha sağlam bir hal almaya başlamış. Bunu onun, o günkü duruşundan anladım. O gencin içinden çıkan tüm o ruhları durdurmak için içindeki iblis ve kılıç ruhu ile muazzam bir iş çıkardı. Gözün arkada kalmasın Samuel izin ver gençler bir araya gelsin. Umarım gelecekte doğacak olan torunların babasız yada annesiz büyümezler. Ama eğer olur da ailelerine bir şey olursa sen ve Destan onlar için orada olacaksınız. Aynı şey Destan'ın gelecekte olacak ailesi içinde geçerli olacaktır. Bizler büyükler olarak onların ailelerini desteklemeliyiz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destan - Kitap 1 (TAMAMLANDI)
FantasyArien Krallığının sınır topraklarında binlerce kişi toplanmıştı. Bu insanların amacı yok olmaktan kaçmaktı. Çünkü yeni kurulan Kızıl Birliği ölüm gibi onların üstüne çökmüştü. Gökyüzü tamamen karanlık bulutlarla kaplıydı ve sayısız şimşek çakıyordu...