7 . BÖLÜM

8.1K 220 13
                                    

Yüzüme gelen ışıkla gözlerimi açtım. Yatağım dan kalkıp camı açmaya gittim. Bugün hava çok güzeldi. Haftasonunu çok iyi değerlendirmek istiyordum çünkü bu hafta yeterince yorucu ve berbat geçmişti. Odam da ki banyoma girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinip aşağı indim. Annemi salonda görmemle biraz duraksadım çünkü en son ona haber bile vermeden Emre'nin evine gitmiştim. Annem beni merdivende beklediğimi görünce ne oldu der gibi bakıyordu.

- "Kızım niye orda duruyorsun sofraya gelsene. "

Annemin komutuyla sofraya oturdum.

- "Defne birazdan işe gidicem ama gitmeden önce seninle konuşmak istediğim bir konu var. "

Annem benimle ne konuşmak isteyebilir ki acaba dün akşam ki konuyla ilgili mi?

- " Ne konuşmak istiyorsun? "

- "Bak kızım ben çok yoğun olduğum için sana hiç vakit ayıramıyorum bir anne olarak da seninle ilgilenemediğim için çok üzülüyorum. Eğer senin bir sorunun olursa veya konuşmak istediğin şeyler varsa benimle mutlaka konuş çekinme.

Nerden çıktı ki şimdi bu acaba benim morelimin bozuk olduğunu anlayıp da mu bunu söyleme gereği duydu.

- "Tamam annecim. "

- "Neyse ben gidiyorum sende yemeğini yedikten sonra sofrayı topla"

- "Tamam anne merak etme toplarım. "

Annem evden çıktıktan sonra bende kahvaltımı edip sofrayı topladık dan sonra salona geçtim. Bütün gün ne yapsam diye düşünürken telefonumun çalmasıyla bütün düşüncelerimden sıyrılıp ekrana baktım. Arayanın Ecrin olduğunu görünce telefonu açtım.

- "Efendim kanka? "

- "Napıyorsun? ""

- "Bütün gün ne yapsam da kafa dinlesem diye düşünüyordum sen napıyosun? "

- "Beni boşver şimdi. Bugün ne yapsam diye hiç düşünme çünkü partiye gidiyorsun. "

- "Ne? Ne partisi? "

- "Buket bir parti veriyormuş bizi de davet etti mutlaka sizi orda görmek istiyorum dedi. O yüzden hazırlan bu akşam saat 9 da parti de olmamız lazım. "

- "Valla ben partiye falan gelemem evde dinlenicem. "

- "Defne hayır itiraz etme!!! O partiye gidicez. Evde boş boş oturarak dinlenemezsin ki ancak eğlenerek dinlenebilirsin. Hem çok güzel bir değişiklik olur senin için. "

- "Ben evimde dinlenmek istiyorum. Sana iyi eğlenceler Buket e de bir işim olduğunu ondan gelmediğimi söyle. "

- "Söyleyemem. O partiye ne yap et gel. "

Telefonu yüzüme kapattı. Durduk yere ne partisi şimdi bu?
Buket bizim sınıftaydı. Aslında Buketi seviyordum iyi kız dı ama gerçekten hiç bir yere gidecek halim yoktu.

Müzik dinlemeye karar verdim ve odama çıkıp bilgisayarımı açtım. Ne zaman canım sıkılsa ya müzik dinlerdim ya da kitap okurdum. Güliz Ayla-Bahsetmem Lazım şarkısını açıp sesi sonuna getirdim. Bağıra bağıra şarkıya eşlik ettim. Sanki bağırdıkça ruhum dinlenyordu. Bağırarak şarkı söylemek beni hep oldu bitti rahatlatırdı.

Şarkı dinlemeyi bitirdikten sonra biraz da mutfak da vakit geçirmeye karar verdim. Yemek yapmayı çok seviyordum genelde haftasonları da hep mutfak da olurdum. Aşağı inip mutfağa girdikten sonra çikolatalı kek yapmaya karar verdim. Tam malzemeleri hazırlamak için dolabın kapağını açıcaktım ki kapınının çaldığını duydum. Kapıyı açtım ve karşımda Ecrini gördüm. Kesin beni ikna etmek için gelmişti ama tabiki de gitmicektim.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin