Kıvanç odaya girdikten sonra kapıyı kapıtıp karşıma oturdu. Şuan da onu ne için çağırdığımı anladığı için pişmiş kelle gibi sırıtması sinirimi bozuyor.
- " Evet kardeşim dinliyorum seni."
- " Şu şerefsiz gülüşünü sonlandırırsan konuşacağım." dediğimde daha çok güldü.
- " Tamam hadi anlat. Her türlü kafa karışıklığını çözmek için buradayım."
- " Senin ortaya attığın boku düşünüyorum ne olacak! İşe gittim babam da orada ayrı bir nutuk çekti."
- " Yani? "
- " Yanisi bütün dengemi bozdunuz."
- " O zaman büyük bir şey başarmışız. Şuan da söylediğimiz şeylerin bile aklını kurcalamış olması senin adına büyük bir adım. "
- " Ne olacak yani? "
- " Kabul et bir yandan da düşünüyorsun artık."
- "Sus Kıvanç sus." dediğim de yine güldü.
- " Lan bak böyle güleceksen git!"
- " Gülerim kusura bakma ama komiksin. Senin bu hale gelmiş olman... Neyse olum bak iki gün sonra evleneceğim hala seninle uğraşıyorum. Bak, şu halin benim de bir zamanlar yaşadığım bir şey ama ben senin gibi kabullenmekte bu kadar zorlanmadım. İçinde ki korkuları, şüpheleri hepsini biliyorum merak etme ama emin ol bunların hepsi geçiyor. "
- " Nasıl böyle bir şeye karar verdin?"
- " İlk zamanlar baya bir zorlandım ama çok düşündüm ve bunun bir sonu olması gerektiğini düşündüm çünkü onu daha fazla istediğimi fark ettim. Tamamen benim olmalıydı. Ömür boyunca onunla olmak istediğimi anladım ve yapılacak tek doğru şey de buydu. Evet korktum, korkmadım demiyorum. Hatta bir gün sıkılırsam ne olur diye düşündüm ama olmuyor işte. Sevince öyle olmuyor. Tam tersi her gün daha çok bağlanıyorsun ve evlilik de farklı bir şey var. Sevgili iken yaşadığın her duygunun evlilikte daha fazlasını ve daha bağlı halini yaşıyorsun. Defne ye karşı olan sevginden şüphen var mı, yani birgün biter mi acaba diye düşünüyor musun?"
- " Asla. "
- " İşte tamam olay bitmiştir. Seviyorsan ve doğru kişinin o, olduğuna eminsen gerisini salla gitsin. Çünkü yaşarken bunların hepsi güzel gelecek. Düşünsene sevgili olmak bile sana ne kadar saçma gelirdi ama buna alıştın. Geçen gün ben evliliği anlattığım da bana ne kadar kızdın ama bak şimdi karşımda kafan karışık bir şekilde beni dinliyorsun. "
- " Off kafayı yiyeceğim. "
- " Gereksiz detaylara takılıyorsun. Hedefine odaklan ve sadece onu al. Bu senin felsefen hatırlatırım. Bu güne kadar istediğin her şeyi yaptın. Bu kararsızlıklar senlik şeyler değil."
- " Olaylar da benlik değil ona bakarsan."
- " Herkes farklıdır, ilişkiler de öyle. Ne siz bizim gibi olabilirsiniz ne de biz sizin gibi. Sen Defne ile evlendiğinde de her şey size özel, farklı olacak. Şuan da onunla mutluysan o zaman daha çok olacaksın. "
Söylediği şeyler nasıl oluyorsa kafama yatıyor. Kafayı yiyeceğim. Artık kendimi tanıyamıyorum. Ya tamamen her şeye teslim olacağım ya da böyle kaçıp kaçıp duracağım ama iki yönden de her şey boka sarıyor.
- " Hadi kalk kızların yanına gidelim. Ecrin de Defne ile birlikteydi."
- " İyi tamam." dedim yerimden kalkarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.