59.BÖLÜM

3.7K 138 2
                                    

Sabahtan beridir Emreyi aramaktan canım çıkmıştı. O telefonu açtığı an ona ağzıma geleni sayıcam. Meraktan öldürmek istiyor galiba.

İçimde ki küçük ve son bir umutla tekrar dan aradım. Bu sefer de açmazsa düşüp bayılırım heralde.

- " Ne oldu ?"

Ben kaç saattir meraktan geberiyorum beyfendinin rahatlığına bak 'ne oldu ?". En yakın zamanda telefonda nasıl konuşulması gerektiğini öğreticem.

- " Kaç saattir seni arıyorum neden açmıyorsun öldüm meraktan. "

- " Bu kadar merak iyi değil demiştim. "

Bunu söylerken hep gülerdi ama şuan sesinde farklı bir şey var. Sanki bir şey olmuş ve bunun kırıklığı cümlelerine bile yansımış.

- " Şakanın sırası değil. İyi misin sen ?"

- " Değilim. "

- " Neee Emre nerdesin ?"

- " Hiç bir yerde. "

- " Kesin bir şey oldu yoksa böyle lafı uzatmazdın. "

- " Hiç bir şey olmadı Defne kapatmam lazım. "

Tam cevap vereceğim zaman telefonu yüzüme kapattı. Normal de bir kız olarak benim onun yüzüne kapatmam lazım ama bizim ilişkimiz de de her zaman bunu yapan Emre olur.

Kesinlikle kötü veya onun moralini bozacak bir şey oldu. Onu çok iyi tanıyorum. Bir şey canını sıktı ve kelime oyunları oynayıp, espiri yaparak iyi olduğunu göstermeye çalışıyor aslında hiç iyi değil. Dışarıdan ne kadar sert ve rahat gözüküyorsa aslında içinde küçük bir çocuk kadar masum.

Onu o halde bırakmayacağım için yanına gitmem gerekiyor. Tabi önce Kıvanç'a mesaj atıp nerde olduğunu öğrenmem lazım.

Gönderilen : Kıvanç

Kıvanç Emre'nin nerde olduğunu biliyor musun ?

Gelen : Kıvanç

Babasının şirketine gidecekti bugün. Bir sorun mu var ?

Gönderilen : Kıvanç

Yok her zaman ki Emre işte. Gidip bir bakmam gerekiyor. Emre nin bundan haberi olmasın olur mu yani en azından ben onun yanına gidene kadar.

Gelen : Kıvanç

Tamam söylemem merak etme.

*****
Hızlı adımlarla içeriye girdikten sonra sekreterlerin yanına gittim.

- " Emre Egemen burda mı ?"

- " Evet ama yanına gidemezsiniz."

Sen kim oluyorsun da karışıyorsun acaba. Emre burda bu kadar bakımlı kadının arasında çalışıyor ve ben hiç kontrole gelmiyorum. Arasıra gelip Emreye sahip çıkmam gerekiyor. En çok da şu karşımda ki sarışın yelloza sevgilim olduğunu söylemem gerekiyor. Sekreter mi manken mi belli değil. Aptal kız.

- " Ben gidebilirim çünkü Emre'nin sevgilisiyim. "

Kızın ağzı beş karış açılınca arkama bakmadan asansörlere yöneldim.

Emre'nin kapısının önüne gelince beklemeden kapıyı açtım. Karşımda dağılmış bir Emre vardı. Onu daha önce hiç böyle görmedim. Üzüntü onu çökertmiş sanki.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin