28.BÖLÜM

5.6K 181 12
                                    

Multimedia : Emre

Eve geldiğimiz de kendimi bir tuhaf hissettim. Emre bizim eve daha önceden de gelmişti ama bu sefer her şey farklıydı çünkü artık onu seviyordum.

- " Emre sen bekle ben pansuman için malzemeleri alıp geliyorum."

Başını 'tamam' anlamında salladı. Banyoya girip malzemeleri aramaya başladım. Zor olsa da bulmuştum. Salona geldiğim de Emre yi göremeyince birden panik oldun. Kesin benim odamı karıştırıyor. Merdivenleri ikişer ikişer çıkıp odama girdim. Gördüklerimle şaşkınlık dan gözlerim fırlayacak dı. Emre benim yatağımda uyuyakalmış. Sessizce yanına gittim. Onu uyandırmam gerekiyor burda uyuyamaz. Belki de uyumuyor sadece gözlerini dinlendiriyor. Yatağın kenarına oturdum.

- " Emre uyuyor musun ?"

Cevap vermedi.

- " Emre hadi uyan burda uyuyamazsın. "

Yine cevap vermeyince bu sefer uyanması için biraz salladım.

- "Bir rahat bırakmadın ya. "

- " Bırakmam tabi uyuduğun yer benim yatağım."

- " Ne kıymetli yatağın var. Bütün kızlar yataklarına yatmam için yalvarır sen kaldırmaya çalışıyorsun. "

Bu söylediği şeyle aklıma Ece geldi. Sinir yine bütün vücudumu esir altına almıştı.

- " Ben öyle olmadığım için onlar dan farklıyım zaten. "

- " Öyle olamazsın da zaten. "

- " Bu ne demek şimdi. Sürekli erkeklerin peşinden koşan bir kız olsam senin gözünde daha mı üstün olucam yani. Bu ne kadar saçma bir şey kusura bakma ama ben öy..."

Parmağını dudağımın üstüne koyup beni susturmasıyla kalbim de pır pır etmeye başladı. Ellerim heyecandan buz gibi oldu.

- " Sus. Çok fazla konuşuyorsun. Ben sana öyle olmazsın da zaten derken sen o kızlar gibi aptal değilsin demek istemiştim. "

Mutluluktan ağlamak istiyordum. Bu günleri de gördüm ya gözüm açık gitmem. Birde o kadar güzel bir ses tonuyla söyledi ki. Ne sesli ne sessiz yorgun ama etkileyici bir ses tonuyla.

- " Şaşırttın beni. "

- " Her zaman gerçekleri söylerim zaten şaşırma. Mesela çok konuştuğunu, tuhaf bir kız olduğunu ve aynı zamanda meraklı olduğunu tanıştığımız günden beridir söylüyorum bunlar da bir gerçek. "

- " Bende senin dengesiz, egoist, sapık, havalı birisi olduğunu en başından beridir söylüyorum. "

- " Bak ben birde sinirli demeyi unutmuşum. " dedi gülerek.

- " Bana diyene bak sen benden betersin ayrıca beni birtek sen sinir ediyorsun yoksa diğer insanlarla çok güzel anlaşıyorum."

- " Böyle olmasa diğer insanlardan bir farkımız olmazdı zaten. "

Yataktan kalkıp karışan saçlarını aynama bakarak düzeltti. O kadar yakışıklı gözüküyordu ki. Kendi yakışıklılığı yetmiyormuş gibi hareketleri de çekiciydi. Yani ona aşık olmayan bir kız eminim hiç olmamıştır. Mesela en büyük örnek ben. Ona aşık olucağım aklımın ucundan geçmezdi. Tabi yine yakışıklı olduğunu düşünüyordum ama aşk daha yoğun ve büyük bir duygu.

- " Gözlerini üzerimden çekemiyorsun ?"

- " Sana bakıyorum ama aklım başka bir yerde seni izlediğim den değil. "

- " Nerdeymiş aklın ? Dur tahmin edeyim bende ama söyleyemiyorsun"

- " Hayır. Bir kere benim aklım neden sende olucakmış. Sevgilimi düşünüyorum. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin