44.BÖLÜM

4.5K 172 15
                                    

Multimedia : Mert

EMRE

Yanağım da hissettiğim el ve sesle Defne ' nin geldiğini anladım ama gözlerimi açmadım. Buraya gelmesi beni acayip şaşırttı doğrusu. Defne nin böyle bir şeye cesaret edeceği aklıma gelmezdi.

- " Seni gerçekten çok seviyorum."

Sessiz bir şekilde kulağıma eğilerek söylediğinde burnuma değen saçlarının kokusunu ona çaktırmadan içime çektim.

- " Nasıl bir şeysin sen yaa her hareketin, ses tonun, her şeyin beni kendine çekiyor. Ben sana resmen bağımlı oldum. Senden ayrı kaldığım her an ruhum daralıyor, içim içime sığmıyor. "

Gözümü açıp bu laflarının karşılığını vermeyi ne kadar istesem de biraz daha beklememin iyi olucağını düşünüyorum.

2 dakika boyunca susup ellerini saçlarımın arasına geçirip oynama başladı.

- " Yakışıklı sevgilim benim. "

Güldüğünü ses tonundan anladım.

- " Şu dudaklara bak ya. Kim bilir kaç tane salak kızı öptün ama artık böyle bir şey yapamazsın çünkü ben varım. Gerçi öyle bir şey yapmadık henüz yani zaten buna hazır da değilim."

Gülmemek için kendimi o kadar çok zor tutuyordum ki. Uyuduğumu düşündüğü için bu kadar rahat konuşuyor birazdan yüzünün o şaşkın halini görmek için sabırsızlanıyorum.

- " Off yine kendi kendime aptalca konuşuyorum. Ya duysa ne olucak en iyisi ben gideyim dışarıda kızlarla olmasındansa evde uyuması iyi bir şey. "

Hem güzel hem meraklı hem doğal hemde bu kadar komik olması ona aşık olmam için büyük bir sebep. Resmen kendi kendini zor durumlara sokup kendine kızıyor ve bu da beni çok güldürüyor. Kalktığını hisseder hissetmez hemen gözümü açıp bileğinden tuttuğum gibi yanıma yatırdım.

Şaşkınlık dan 90 derece açtığı ağzı ve yerlerinden fırlayacak gözlerini görünce az önce bastırdığım gülme istediğini şimdi çok yüksek sesli bir kahkahaya dönüştürerek dışarıya vurdum. Ben ona gülerek baktıkça o da kırmızının tonlarını yanaklarına geçiriyordu. Bir insan ancak bu kadar tatlı olur.

- " Emre sen uyumuyor muydun?"

İlk defa sesinin bu kadar titreyerek konuştuğunu duydum. Heralde bu utanmanın üzerine benden uzun bir süre kaçmaya çalışıcak.

- " Uyuyordum ta ki sen konuşana kadar. "

- " Her şeyi mi duydun ?"

Şuanki haline çok üzülüyorum acayip utandı resmen soruları korkarak soruyor ama bunlara alışması lazım. Biz sevgiliysek birbirimizi sevdiğimizi beğendiğimiz şeyleri söylerken rahat olmamız lazım. Tabi Defne ne zaman alışırsa. Artık kusura bakmasın onu bu utangaçlıktan uzaklaştırmak için boş boş utandırıp alıştırıcam yoksa böyle her şey daha zor olucak.

- " Evet her şeyi duydum. "

- " İnanmıyorum yaa. "

Sinirle yataktan kalkıp koşarak kapıya gitti. Bende yerimden fırlayıp tam gideceği sırada kolundan tutup tekrar odaya sokup kapıyı kilitledim. Sırtını kapıya yasladıktan sonra kollarımı kapıya koyup onu kapıyla benim aramda bıraktım.

- " Emre lütfen yapma gitmek istiyorum ."

- " Neden ?"

- " Sence ?"

- " Utanıp kaçarak nereye varmaya çalışıyorsun ? Sen beni sevmiyor musun zaten ? Biz sevgili değil miyiz ? Bu utanmak neyin nesi ? "

- " Ben bu konularda senin kadar tecrübeli değilim kusura bakma."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin