37.BÖLÜM

5.2K 169 3
                                    

Emre arabayı okulun üst sokağına park edince arabadan indik. Ben Emre nin önünden hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Kimsenin bizi görmesini istemiyordum. Aslında Emreyle sevgili olduğumu tüm dünyaya bağıra bağıra söylemek istiyorum ama okulda bir çok şey yaşadık ondan nefret ettiğimi söyledim ikimizde sürekli kavga ediyorduk şimdi bizi sevgili olarak görecekler bunun için biraz utanıyorum.

- " Defne yanımdan yürü. "

- " Olmaz"

- " Ne düşündüğünü biliyorum ve bu çok saçma kimseye hesap vermek zorunda değiliz. "

- " Evet doğru söylüyorsun ama buna hazır değilim biraz daha zaman geçsin. Daha ben bile alışamadım. "

- " Emin misin ?"

- " Evet"

- " Tamam her şey tıpkı eskisi gibi olucak sevgili olduğumuzu kimse öğrenmeyecek. Hadi git önden. "

- " Kızdın mı ?"

- " Hayır kızmadım nasıl olsa bu kararından pişman olucaksın. "

Bu gülüşü genelde bir şey yapıcağı zaman kullanırdı. Galiba aklında yine bir planı var beni sinir etmek için.

Sınıfa girip yerime oturdum ve Ecrine sımsıkı sarıldım. Son zamanlarda devamsızlığım alıp başını gitmişti. Emre nin de aynı şekilde.

- " Çok özledim seni. Emre nin yüzünden görüşemez olduk ancak telefonda konuşuyoruz. "

- " Evet ya."

- " Olsun sen mutlusun ya. "

- " Canım arkadaşım. " deyip yanağını öptüm.

- " Defne bu arada Tolga dün sana mesaj atmış cevap vermemişsin."

- " Evet öyle bir şey oldu. Emre onun mesaj attığını görüp sinirlendi ve numarasını da telefonum dan sildi. Geldi mi okula ?"

- " Evet geldiğinde sinirliydi kantine inicem dedi daha da çıkmadı. "

- " Emreyle tekrardan kavga edecekler diye ödüm kopuyor. "

- " Tolga susup kendini tutsa da Emre kavga etmek için Tolga'nın nefes alışını bile bahane ediyor. "

- " Evet, Emre işte. "

- " Siz Kıvançla nasılsınız ? dedim gülerek. "

- " Çok iyi her şey çok güzel gidiyor. Kıvanç ın beni benim de onu hiç bırakmaya niyetimiz yok. "

- " Ne güzel aferin size. "

Tolga sınıfa girip önümüze oturdu. Şuanda ona dün olanlar için bir açıklama yapmam gerekiyor.

- " Neden cevap vermedin ?"

Hiç bir şey diyemeden baktım. Emre izin vermedi numaranı da sildi desem şimdi yine birsürü sorun çıkıcak.

- " Onun yüzünden dimi ?"

Başımla 'evet' anlamında sallayarak onayladım.

- " Tahmin ettiğim gibi. Onun bu kısıtlamaları, dengesiz ve psikopat halleriyle nasıl başa çıkıyorsun ?"

- " Onu tanımadan önce bende senin gibi onun hakkında böyle şeyler düşünüyordum ama onu tanıdıkça bana zarar vermeyeceğini anladım ve en önemlisi de ben onu seviyorum. "

Hiç bir şey demeden üzgün bakışlarla bana baktı. Beni seven birisinin yüzüne karşı bir başkasını sevdiğimi söylediğim için kendimden nefret ediyorum ama o da bunu biliyor sonuçta.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin