98.BÖLÜM

2.9K 106 7
                                    

Medya : Defne ve Emre'nin okuldaki ilk günde giydikleri kıyafetleri






Bugün okulun ilk günü ve fazlasıyla heyecanlıyım. Yarım saattir dolabımın başında durup ne giyeceğim diye düşünmekten başka bir şey yapamıyorum. İlk gün olduğu için daha özenmem gerekiyor ayrıca üniversite nasıl bir yer, ortamı nasıl, dersler nasıl, bu sene neler olacak gibi birbirinden farklı birden fazla soru aklımı karıştırırken bir yandan da dolabımdan birkaç kıyafeti çıkarıp denemeye başladım. Sonunda giyebileceğim  bir kombin yaptım kendime. Emre çok sinirlenecek ama yapacak bir şey yok. Şuan da dolabımda en güzel duran şey bordo eteğim o yüzden bunu giymem gerekiyor. Üzerime de ortasında dantel detayı olan beyaz kısa tişörtümü giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım ve artık tamamen hazır hale geldim.





Emre beni almaya geleceği için erkenden kapıya çıkıp onun gelmesini bekledim çünkü evde bekledikçe daha çok heyecanlanıyorum. Sanki ilkokula başlayan bir çocuğun heyecanı var içimde kendimi durduramıyorum. Kapı açıldı ve bu sefer dışarıya Oğuz çıktı.





-  " Vay ilk günden çok iddalısın."

-  " Öyle mi gözüküyorum." dedim gülerek.

-  " Evet çok güzel olmuşsun. Senin ki çok kızacak."

-  " Benden bundan korkuyorum."

-  " İlk günden tartışma yaratmamasını umuyorum."

-  " Umarım."

-  " Neyse ben gideyim. "

- " Ya Emre keşke biraz normal insan olsaydı bizimle gel derdim."

-  " Yok yok bende onu görmek istemiyorum zaten. Aynı sınıfta olmamız bile yeterince berbat geliyor. Hem ben bir arkadaş buldum kendime o da bizim sınıftan çıktı onunla gideceğim. "

-  " Çok hızlısın valla İstanbul'a yeni gelmene rağmen birsürü arkadaş edindin üstelik aynı sınıftan bulmayı nasıl becerdin daha okul bile başlamamışken. "

- " Yani biraz ballı bir insanımdır. " dedi eliyle yanaklarından çenesine doğru okşayıp sakal varmışçasına. Bu hareketiyle çok tatlı gözüktü gözüme.

- " İyi iyi yalnız kalmamana sevindim."

- " Hadi ben kaçıyorum sende dikkat kendine malum Emre'nin gazabına uğrayacaksın. " dedi gülerek.

-  " Malesef."





Oğuz gittikten sonra saatime baktım. Emre hala gelmedi. Normal de fazlasıyla dakik bir insan olarak hala gelmemiş olması ilginç. Neyse biraz daha bekleyip sonra ararım. İlk defa okula giderken topuklu ayakkabı giyiyor olmanın da sevinci var içimde. Üniversitenin en sevdiğim yönü bu işte forma dan kurtulmak ve özgürce giyinmek. Normal de günlük hayatta topuklu fazla tercih etmem ama bugüne özel bir değişiklik yaptım ve kendimi çok iyi hissediyorum umarım Emre de keyfimi bozacak şeyler yapmaz.




Emre 'nin geldiğini görünce ona doğru yürüdüm. Arabanın kapısını açıp içeriye oturdum. Öyle bir bakışı var ki biran da içim cız etti resmen. Sonra giydiği kıyafetine baktım. Saçları, kokusu yine her şeyi fazlasıyla iyi. Ben bütün gün boyunca onun bu mükemmel haline nasıl katlanacağım. Eminim bütün kızlar aç kurt gibi onun peşinden koşacak. Tam lise de böyle şeylerden yıpranıp kurtulduğumu düşünmüştüm ama yine bir eğitim dönemiyle sahalara geri döndük. Umarım üniversite hayatım boyunca katil olmadan eğitimimi tamamlayıp mezun olabilirim.





TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin