164.BÖLÜM

2.6K 101 8
                                    

Hizmetçi kız nasıl olduysa bugün gelmemiş o yüzden kahvaltıyı ben hazırlayacağım. Gerçi o gelse de ben yapardım. Zaten en son gelişimde beni çok sinir etmişti. Telefonumun sesini duyunca elimde ki bıçağı bıraktım.





Ecrin Arıyor...

- " Ecrin nasılsın?"

- " İyiyim sen nasılsın ne yapıyorsun?"

- " Emrelerdeyim kahvaltı hazırlıyorum."

- " Babası evde mi?"

- " Tabi ki hayır."

- " Bir gün o da evdeyken hazırla da gelininin elinden yemek yesin." dedi gülerek.




Sanırım uzun bir süre bu tür laflara yabancı kalacağım çünkü hala alışamadım ve Emre'nin evlenme teklifi ettiğine bile inanamıyorum.




- " Neyse ben seni bir şey demek için aramıştım. "

- " Ne diyeceksin? "

- " Geri çevirmek yok ama?"

- " Ecrin çatlama lütfen söyle."

- " Kıvanç la bir kar tatili planı düzenledik ve siz de gelin istiyoruz. Kıvanç az önce Cenk'i aradı ve o kabul etti. Sevgilisiyle gelecekmiş. "

- " Vay canına demek sonunda tanışabileceğiz sevgilisiyle. "

- " Bunu söylediğine göre gelmeyi kabul ettin."

- " Ben kabul ettim de bakalım Emre ne diyecek. "

- " Ne yap et ikna etmeye çalış çünkü çok güzel olacak. "

- " Nereye gideceğiz? "

- " Uludağ."

- " Süper ama umarım Emre ikna olur. "

- " Bura da işin en büyüğü sana kalıyor. "

- " Maalesef. Neyse benim kapatmam lazım artık kahvaltıda konuyu açarım. "

- " Tamam güzel haberlerinizi bekliyorum görüşürüz."

- " Görüşürüz. "







Kahvaltı hazırlama işlemi bittiğinde yukarıya çıkıp Emre yi uyandırmaya çalıştım. Bu gün ki uykusu diğerlerine göre daha derin sanki. Uzun uzun sarsmalarımın sonunda gözünü açabildi.





- " Ne var? " dedi uykulu kalın sesiyle.

- " Sonunda yani. Bu ne derin uyku ya deprem olsa uyanmayacaksın."

- " Gece uyuyamadım." dedi gözlerini kapatarak.

- " Niye?"

- " Seni izledim." dediğinde güldüm.

- " Yalancı. Bahane üretme kalk hadi."

- " Ciddiyim."

- " Beni izledin yani? "

- " Evet Defne. "






Bu durum karşısında mutluluktan sevinç çığlıkları mı atmam lazım yoksa gece boyunca izlendiğim için kim bilir hangi şekillere girip rezil oldum diye korku mu yaşamam lazım ? Umarım ağzım açık ya da değişik pozisyonlarla uyuduğum bir gece olmamıştır.





TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin