Yol boyunca hiç konuşmadan sinirli bir şekilde geldik. Neden kendi evine getirdi anlamadım. Konuşmasına gerek yok aslında çünkü yüzüne bakınca neler düşündüğünü anlayabiliyorum. Arabayı hızlı bir şekilde park ettikten sonra o bir şey demeden bende hemen indim ve büyük adımlarla eve girerken, bende arkasından koşturup yetişmeye çalıştım. Kapıyı sinirle kapattıktan sonra o alev alan gözleri sonunda beni buldu.
- " Evet Defne hanım anlatmanız gereken bir şey var mı?"
- " Emre lütfen yine aynı problemleri yaşamayalım. Bunlar eski yaşamış şeyler ve çocukluk. Şuan seninleyim ve tek, gerçek aşkım sensin."
- " Bir bitmedi geçmişin. Araslar, Tolgalar, Oğuzlar. Var mı daha bilemediğim? "
- " Şimdi geçmişi mi sorgulayacağız? "
- " Evet. "
- " O zaman senden başlıyoruz. Eskiden hatta bundan 1 sene öncesi Ece ile yediğin halt. " dedim ve yine, yeniden olmuş gibi sinirlendim."
- " Bak Defne, sana defalarca söyledim. O olay olduğunda sen kalbimde değildin. Üstelik ben hiç bir yattığım kıza karşı bir şey hissetmiyordum."
- "Birde kendi ağzınla söylüyorsun hiç bir yattığım kız diyerek ne kadar çok kızla bunu yaşadığını tüm dünya biliyor. Magazinlere çıkacak kadar olmuşsun. Şimdi bu durumda ben ne yapayım? Bence geçmişi sorgulanması gereken kişi sen, öfke patlaması yaşaması gereken de benim. "
- " Onlar gereksiz kişiler. İsimlerini bile bilmiyorum onu geç yolda görsem hatırlamam. "
- " Bunlar beni ilgilendirmez sonuçta geçmişte bunları yaptın mı? Yaptın. Tenin, bir sürü kişinin tenine değdi. Dudakların, gözlerin... Ben böyle bir şey mi yaptım? Asıl şuan da benim sana sorgu çekmem gerekiyor ama bunu bile yapmayacağım çünkü şuan yeni olmuş kadar sinir oldum ve seni görmek istemiyorum !!! " diyerek kapıya doğru yöneldim.
Kolumdan tutup hızla kendine çekti. Kollarını sırtıma dolayıp yine beni çaresiz bir şekilde tutsak etmeyi başardı.
- " Ben o geçmişimi *******. Berbat bir adamdım tamam hala öyleyim ama şuan da hayatımda daha önce hiç yaşamadığım bir doğru var ve ben bu doğru için mücadele ediyorum. Eskiden amaçsız yaşardım. Nereye gittiğim, nerde olduğum, nasıl eğlendiğim hiç önemli değildi. Hayatı hep anlık yaşardım umursamadan ama sen hayatıma girdin ve her şeyi nasıl değiştirdin görmüyor musun? Ben eski Emre miyim? Her gün bir başka kızla yatan Emre 1 senedir bu işlerden uzak. " dediğinde bacağına sert bir tekme attım.
- " Çok pişmansan geri dön ! "
- " Hayır. Pişman değilim tam tersi neden daha önce karşıma çıkmadın diye düşünüyorum. Kısacası şaşkın kız, sen benim hayatımın merkezisin ve bende senin yörüngende dönüp, gözü senden başkasını göremeyecek kadar aşık olan bir adamım. Sen gidersen bende yörüngeden çıkarım, yolumu kaybederim. " deyip alnımdan öptü.
- " Peki ben nasıl unutacağım senin geçmişini? Hadi diğerlerini gözüm görmedi ama Ece? Onu tanıyordum. "
- " Yaa hay ben Ecesi'ni ******"
- " Sus bence. " dedim kinayeli bir şekilde.
- " Off tamam bak, sana son kez söylüyorum. Bana bu malın adını daha söyleme ve sende düşünme. O salak kızın diğerlerinden bir farkı yok. Neden gereksiz bir insanı hayatımıza sokuyorsun? Ben seninle olduktan sonra hiç ona yüz verdim mi?" dediğinde cevap vermeden yere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Novela JuvenilDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.