Multimedia : Mert
Gözlerimi araladığım da hiç bilmediğim bir evde olduğumu fark ettim. Etrafa hızlıca göz gezdirdim ve kimsenin olmadığını gördüm .
Benim burda ne işim var , nasıl geldim buraya. En son hatırladığım kötü adamlar tarafından kaçırılıyordum. Uzandığım koltuktan hızlıca ayağa kalkıp büyük salonun içinde ilerlemeye başladım tam salonun çıkışına gideceğim sırada Mert'i görmemle bacaklarım hissizleşti. Hayatımda daha önce bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. Şimdi belli oldu burda olmamın sebebi bende ne zamandır bizimle uğraşmıyor diye seviniyorum.
- " Uyandın demek. " dedi gülümseyerek.
- " Benim burda ne işim var ? Beni sen kaçırttın dimi ? Aşağılık herif ne istiyorsun benden ? "
Sesim kontrolü yitirince her cümlemde bağırış sesim biraz daha yükseldi.
- " Şşş...sakin ol güzelim daha yapıcak çok şeyimiz var buraya alışmaya çalışsan iyi edersin. "
Üzerime doğru yürüyüp aradaki mesafeyi kapatınca kaçmak için geri çekilip yana doğru adım attım ama daha koşamadan bileğimden sıkıca kavrayıp beni kendisine çekti.
- " Rahat dur yoksa canın yanar. "
- " Bırak beni. Emre senin bu yaptığını öğrenince öldürecek. "
Tuttuğu bileğimi bırakmadan beni salona tekrar dan sokup koltuğa fırlattı ve büyük bir kahkaha atmaya başladı.
- " O mu beni öldürecek ?"
Şaşkın bir şekilde yaptığı saçma hareketleri izlerken iki elini koltuğa koyup yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
- " Emin ol ben Emre den daha tehlikeliyim ve bir çok insan öldürdüm sırada ki hedefim de Emreyi öldürmek. "
- " Bunu yapamazsın !!!!"
- " Yapınca görürsün ."
- " Ya sen ne tür bir manyaksın senin derdin ne ? Bizden ne istiyorsun ?"
- " Sizden değil Emre den istiyorum. "
- " Ne istiyorsun ?"
- " Seni. "
Ellerini koltuktan çekip karşımda ki koltuğa kendini attı. Yaygın bir şekilde oturduktan sonra tekrar dan aklını kaçırmış gibi gülmeye başladı.
- " Tıpkı Emre'nin de benim sevgilimi istediği gibi. "
Söylediği şeyleri idrak etmeye çalışırken kalbimin atışları da giderek hızlanmaya başlamıştı.
- " Ne demek istiyorsun sen ?"
- " Sevgilin olucak şerefsiz 2 yıl önce benim canımdan çok sevdiğim sevgilimi elimden aldı şimdi de ben seni onun elinden alıyorum. "
Emre çok çapkın, bencil, serseri, dengesiz ve birçok sayamadığım özelliklere sahip olabilir ama sevgilisi olan birisinin elinden ona alabilecek kadar kötü olduğunu sanmıyorum.
- " Emre öyle bir şey yapmaz. "
- " Emre gibi bir şerefsizi koruduğun için kendinden utanmalısın. "
- " Asıl şerefsiz olan sensin. Emre o kadar kötü birisi değil bence sen sevgilinden şüphelen."
- " Düzgün konuş. "
Aniden bağırmasıyla biraz irkildim ve boğazımı temizleyerek yutkundum.
- " Emre yi hiç tanımıyorsun onun neler yapabileceğini bilmiyorsun masum kız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Подростковая литератураDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.