Multimedia : Emre
Zil sesini duyar duymaz ne olduğunu anlayamadan uykuma ara verip yataktan kalktım. Saate baktığım da 11 olduğunu gördüm. İlk defa bu kadar çok uyuduğum için şaşırdım çünkü normal de haftasonu olmasına rağmen en geç 9 da uyanırdım.
Kapıyı açtığım da karşımda babamı görmeyi hiç beklemiyordum. Şaşkınlık dan ağzım açık kaldığı için babam gülüyordu. Konuşmadan elimle 'içeriye gel' işareti yaptım. Buraya neden geldiğini çok merak ediyorum kim bilir yine ne diyip beni sarsacak.
- " Neden geldin baba ?" Dedim sessiz ve soğuk bir şekilde.
- " Önce bir nasılsın baba deseydin keşke. "
- " Nasılsın baba ?"dedim gözlerimi devirip.
- " İyiyim kızım sen nasılsın ?"
- " İyiyim. "
- " Şimdi söyleyecek misin neden geldiğini ?"
- " Anlaşıldı biran önce söyleyeceğini söyle git diyorsun. "
Hiç bir cevap vermeden koltuğa oturup onu dinler pozisyona geçtim. O da karşımda ki koltuğa oturup iki elini birleştirip dizlerinin üstüne koydu.
- " Seni daha önceden birkaç kez aradım ama her seferinde aramalarımı cevapsız bıraktın. Aslında buraya daha önce gelmeyi düşünmüştüm çünkü telefonlarıma cevap vermedin yüz yüze konuşmanın daha iyi olucağını düşündüm. Daha sonra beni son görüşmemizden sonra görmek istemediğini düşündüğüm için bir süre seni aramadım ama bugün bu süre bitti. Artık yüz yüze konuşmamız gerekiyor kaçıcak yerin yok. "
- " Gelmeden önce haber verseydin keşke. "
- " Gelmeden önce annenle konuştum evde yalnız olduğunu biliyordum. Ayrıca bu konumuz değil. "
- " Neden bunu yapıyorsun baba? Ne söylememi bekliyorsun ? Bugüne kadar benimle ilgilenemedin şimdi mi aklına geldi bir kızın olduğu ?"
- " Defne ,bak tamam seninle iyi ilgilenmemiş olabilirim hatta bunun için senden çok özür dilerim ama ben seni hep sevdim sen benim ilk göz ağrımsın sadece kendimi işlerime verdim ve sana olan sevgimi belli edemedim şuanda çok pişmanım bunu telafi etmeye çalışıyorum ama sen izin vermiyorsun. "
- " Sende beni anlamıyorsun baba. Ben hep beni sevmediğini düşündüm. Bazen gelip öptüğünde benimle vakit geçirdiğinde dünyanın en şanslı insanı gibi hissederdim kendimi. Annemi aldattığını duyduğum da dünya başıma yıkıldı sanki ve ben bu öğrendiğim şeyle 2 ay boyunca mücadele ettim. Hep sustum annem üzülmesin diye. Sence hangi çocuk böyle bir şeyi kaldırabilir ? Sonra boşandınız ve zaten aklında değilken daha da ilgisiz oldun bana karşı. En zor zamanım da yanımda değildin şimdi de her şeyi unutup seni affetmemi bekliyorsun. "
Babamın gerçekten üzgün olduğu belli çünkü acı çeker gibi bakıyor gözlerimin içine. Onu böyle görmek beni şaşırtıyor onun içinde üzülüyorum ama söylediklerim de de pişman değilim madem ne düşündüğümü merak ediyor o zaman buna da katlanıcak onun canı benim ki kadar yanmadı sonuçta.
Yerinden kalkıp gelip yanıma oturdu. Gözleri yaşarmıştı. Onu ilk defa böyle görüyorum. Galiba babamın beni sevmediği konusunda biraz yanılmışım. Beni birden kendine çekip sımsıkı sarılınca göz yaşlarıma hakim olamadım.
Kim bilir en son ne zaman bana böyle sarıldı onu bile hatırlamıyorum. Ama şuanda çok mutluyum çünkü ilk defa bir babam olduğunu hissediyorum. Beni kendinden yavaşça uzaklaştırıp gözyaşlarımı sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Genç KurguDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.