152.BÖLÜM

2.3K 100 11
                                    

Emre beni eve bıraktıktan sonra hemen geri döndü çünkü evde büyük bir temizliğe girişeceğim. Uzun bir süredir bunu yapmıyorum bakalım nasıl altından kalkacağım ama ilk önce yapmam gereken çok daha önemli bir işim var o da Ecrin'i aramak.








-  " Alo? Nasılsın?" dedi açar açmaz çok mutlu bir ses tonu ile.

-  " İyiyim seni sormalı."

-  " Bende iyiyim. Ne yapıyorsun?"

-  " Evi temizleyecektim aklıma sen geldin o yüzden arayayım dedim."

-  " Ne zaman geliyorsun yeter artık."

-  " Geldim bu sabah. "

- " Bak ya hiç haber vermiyorsun aşk olsun."

-  " Zaten şimdi vermek içinde aramıştım. En yakın zamanda buluşalım çünkü konuşacak çok şeyimiz birikti. Yani seninle ilgili. "

- " Benimde sana aktaracağım çok şey var zaten. Ben bir saat sonra size gelsem olur mu? "

- " Olur tabi birde soruyor musun?"

- " İşin var ya engel olmayayım diye. "

- " Olmazsın tabi ki. Hem sen gelene kadar ben büyük bir çoğunluğu bitirmiş olurum."

- " Tamam görüşürüz. "

- " Görüşürüz. "









İşlerimin büyük bir çoğunluğunu bitirdiğimde kapı çaldı ve Ecrin'i geldiğini anladım. Büyük bir heyecanl açtım. İkimiz de küçük bir çığlık atıp birbirimize sımsıkı sarıldık.









- " Evlilik yaramış daha bir güzelleşmişsin. " dedim gülerek.

-  " Mutluluktandır."

-  " Eee anlat bakalım nasıldı balayınız?"

-  " Çok güzeldi. Kaldığımız otel süperdi baya iyi ağırladı bizi. Bir haftayı dolu dolu geçirdik. Çok iyi geldi bana kafam rahatladı. Böyle bir tatile ihtiyacım varmış."

-  " Evlilik nasıl bir şey? " dedim gülerek.

- " Anlatılmaz yaşanır bir şey. Sevdiğin bir insanla ömür boyu birlikte yaşayacağını ve onu sınırsız görebileceğini bilmek insana çok iyi hissettiriyor. Mesela artık birbirinize daha farklı bağlanıyorsunuz."

- " Her haline şahit olabiliyorsun."

-  " Evet o da var zaten o en güzel olan yanı. Mesela ben sevgili iken Kıvanç'ın hiç yemek yaptığını görmemiştim ama geçen gün ilk defa birlikte yemek yaptık. "

- " Yapabiliyor yani? "

- " Çok iyi değil ama elinden iş geliyor."

- " Eee başka? "

-  " Meselaaa daha önce hiç bilmediğin ya da göremediğin huylarını öğrenip aslında tam olarak tanıyamadığını fark ediyorsun. Örneğin Kıvanç akşamları televizyona çok bakınca orada uyuyakalıyor ve uyandırmak için büyük bir mücadele veriyorum." dediğinde kahkaha attım.

- " Daha şimdiden başlamışsınız."

- " Güzel ama her şey. Bilmiyorum belki de daha yeni yaşadığımız için böyle de geliyor olabilir ama sanmıyorum. Ben onunla olduğum her an çok mutluyum ve hep de öyle olacağımı düşünüyorum."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin