83.BÖLÜM

3K 129 6
                                    

Saatlerdir sudan hiç çıkmayıp yüzmeye devam ediyorum sırf Emre daha da beni utandırmasın diye ama artık halim kalmadı o yüzden kenara çekilsem biraz iyi olacak. Yüzerek havuzun sakin bir kenarına doğru gideceğim sırada alttan göbeğine bir şeyin dediğini hissettim ve anında bağırdım neyse ki müzik sesinden dolayı kimse dönüp de bakmadı. Suyun içinden Emre 'nin kafası çıkınca omuzuna sert bir şekilde vurdum.

- " Ödümü koparttın niye öyle su hayvanı gibi alttan alttan gidiyorsun?"

Gülmeye başladı. Bir yandan da saçlarını arkaya itiyordu. Ellerini kafasının arkasında birleştirerek konunun arsında ki boşluktan bana baktı.

- " Seni korkutmak hoşuma gidiyor."

- " Sinirlendirmek ve korkutmak. " dedim hatırlatarak.

-" Evet öyle. " dedi pis pis gülerek.

Şuan da bu gülüşü beni tedirgin etti çünkü ne zaman böyle gülse aklından kötü şeyler geçiyor ve sanırım birazdan bir şey yapacak.

-" Emre öyle bakma! "

- " Nasıl? "

-" Yine pis bir şey yapacaksın dimi?"

- " Bilmem. " diye sırıtarak yanıma yaklaştı.

Arkaya doğru geri adım atmamla belimden tutup kendine küt diye çekti. Vücudumuzun yarısı çıplak olduğu için böyle birbirimize yapışmamız hiç iyi olmadı çünkü Emre 'nin vücudunu şuan tam anlamıyla hissedebiliyorum ve bu benim kalp krizi geçirmem için büyük bir sebep. Ben onun vücudunu hissettiğime göre o da beni hissediyor. Doğru ya bunu anlamak çok da zor değil zaten çünkü şuan halinden aşırı mutlu gözüküyor.

- " Nefes al."

- " N-ne?" dedim zorla yutkunarak.

- " Nefes al diyorum bayılacaksın." dedi gülerek.

- " Emre bırak hemen beni." dedim vücudunu kendimden ayrılmaya çalışarak ama sadece çalıştım tabi ki yapamadım çünkü bunu başarabilmek için ayrı bir güç gerekiyor.

- " Bir şartım var."

- " Ne?"

- " Kabul etmezsen saatlerce böyle kalırız ve bu da benim işime gelir. "

-" Biliyorum merak etme. Beni zorlayan her şey senin işine geliyor zaten. Neyse hemen söyle de şu istediğine biran önce kurtulayım."

- " Öp beni."

-" Bu mu? " dedim şaşırarak.

- " Evet. "

Bu kadar basit bir şey beklemezdim. Dudak olarak öpmekten bahsetmiyordur herhalde çünkü bu kadar insan arasında böyle bir şey yapmamayı bekleyemez.

Ayaklarımın ucunda yükselerek iki yanağını da öptüm. Emre 'nin şaşkın bakışlarını görünce ' ne oldu ' anlamında bir bakış yaptım.

- " Defne bu ne?"

- " Beğenemedin mi?"

- " Beğenemedim. Bu ne böyle anneni mi öpüyorsun?"

Bu cümlesiyle bana büyük bir gülme geldi. Biran da aklıma Emre üzerinden hayal edebileceğim birden fazla komik hayal geldi. Onun o kadar farklı bir espri tarzı var ki bunu ancak ben anlayabilirim aslında çok basit cümleler kuruyor ama onun gibi birinden böyle şeyler çıkması çok farklı geliyor ve bu da komik oluyor. Her şeyi o kadar ayarında yapıyor ki doğru zaman ve doğru şekilde bazen gerçekten hayranlığıma hayranlık ekleniyor.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin