80.BÖLÜM

3.1K 132 5
                                    

Lunaparka girdiğimiz de Ecrin le ikimiz tıpkı çocuklar gibi sevindik. Emre ve Kıvanç da tabi ki somurtmaktan başka bir şey yapmıyorlardı. Etrafta o kadar çok oyuncak var ki şuan içimde ki çocuğu susturamayıp hepsine binmek istiyorum. Ecrin bir oyuncağı gösterdiğin de o yöne doğru baktım. Yuvarlak top gibi bir şey var ve ve seni yukarıya doğru fırlatıyor. Bu oldukça heyecan verici gözüküyor. İlk olarak bundan başlayabiliriz.

- " Tamam o zaman o oyuncağa binelim." dedim Emre 'lere bakarak.

- " Siz ikiniz binin biz burdan sizi izleriz." dedi Emre de.

- " Ya Emre, ne olur sanki bugün bütün kurallarını yıkıp eğlenmeye çalışsan."

- " Ben buna eğlence demem."

- " Kıvanç ne olur sen gel lütfen Emre gibi olma. " dedi Ecrin bir umutla.

- " Malesef hayır. Seni kırmak istemezdim ama bana saçma geliyor şuan ki durumumuz. "

-" İyi siz bilirsiniz. Aşağıdan bizi izleyin kös kös. " dedim.

Bineceğimiz oyuncağın önüne gittik. Görevli, sadece Ecrin ve ben oturunca Emrelere baktı.

- " Siz binmiyor musunuz? "

-" Hayır. " dedi Kıvanç.

-" O zaman 2 kişi alalım buraya. " dedi görevli sıraya doğru seslenerek.

4 koltuk olduğundan geriye kalan boşluğu doldurmak için sıradan iki kişi çağırdı. Karşı dan iki tane erkek bize doğru geldiğin de Emre ve Kıvanç ın bakışları değişti. Çocuklar da gerçekten yakışıklılardı. Ecrin le birbirimize bakıp güldük. Sonra Emre ye baktım ve göz göze geldik sinirlendiğini fark ettim.

- " İki kişi gelmesin çünkü biz biniyoruz." dedi Kıvanç 'a da bakarak. Kıvanç da hiç bir şey söylemedi çünkü o da sinirlenmişti.

Emre benim yanıma, Kıvanç da Ecrin' in yanına oturunca görevli düğmeye basarak başlattı. Yavaş yavaş yukarıya doğru çıkmaya başladık. Hiç beklemediğimiz biran da yukarıya büyük bir hızla fırlatıldık. Hayatım da daha önce hiç bu kadar büyük çığlık attığımı hatırlamıyorum. Ecrin le benim çığlıklarımız, Emre ile Kıvanç'ın daha önce hiç duyulmamış küfürleri havada yankılanıyor du. Bir süre sonra alışmaya başladığım da çığlıklarımı biraz daha hafiflettim ama adrenalin patlamasından dolayı kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyordu. Aşağı indiğimiz de bacaklarım titremek ten bir araya gelmiyordu. Emre ve Kıvanç da her ne kadar belli etmese de onların da yüzü kireç gibi bembeyaz olmuş ve hala küfür etmeye devam ediyorlar.

- " Aaa lütfen ama bunlar çocuk işi niye küfür ediyorsunuz." dedim gülerek.

- " Sus Defne. Ben böyle saçma bir şey görmedim. Şimdi şu melet den ne tür bir zevk aldınız merak ediyorum."

- " Bence gayet zevkliydi. Kalbin de küçük bir heyecan oluştuysa eğlenmişsin demektir. "

-" Hadi artık bugün burda bitsin. " dedi Kıvanç araya girerek.

-" Daha yeni geldik bitemez. " dedi Ecrin.

-" Sırada ne var? " diye sordum gülerek.

İkimiz de etrafta ki oyuncaklara göz gezdirdik. Onlara döndüğümüz de kötü kötü güldüklerini fark edince biz de birbirimize baktık.

-" Bu sefer de bizim seçtiğimiz olsun. " dedi Emre.

-" Ooo sonunda siz de aramıza katıldınız ama kesin bu iş de bir şey var."

- " Haydi kızlar korku tüneline." dedi Kıvanç.

Ecrin ' in elinden tuttu ve oraya doğru zorla götürmeye çalıştı.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin