146.BÖLÜM

2.1K 94 7
                                    

Yavaş yavaş düğünün bitişine yaklaşırken Ecrin çiçeğini atmak için sahnenin ortasına geçti. Bütün kızlar büyük bir sevinçle arkasında beklerken bende yerimi aldım. Bazı kızlar bunu o kadar ciddiye alıyor ki sanki gerçekten çiçeği tutan kişi hemen evlenecek. Nerdeyse birbirlerini eziyorlar öne geçmek için. Bu iş benim için sadece eğlenceden ibaret. Ecrin çiçeğini havaya kaldırdığında arkadan gelen hareketli müzik eşliğinde oynamaya başladı. Hepimiz ellerimizi havaya kaldırıp çiçeğin gelmesini beklemeye başladık. Emre ile göz göze geldim ve bana hafif bir tebessüm ile baktığını yakaladım. Kim bilir aklından neler geçiyor. Ecrin'in çiçeği birden atmasıyla ne olduğunu anlayamadan elime düşmesi bir oldu. Bütün kızlar küçük bir hayalkırıklığı yaşadıktan sonra beni tebrik ettiler. Ben ise hala nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ecrin gülerek yanıma doğru geldi.








- " Bilerek mi bana denk getirdin?" diye sordum gülerek.

- " Hayır bu gerçekten senin kısmetinmiş. Hadi çiçeğini al, Emre'nin yanına git."

- " Tabi canım."

- " Hadi hadi yürü. Emre ne diyecek merak ediyorum."





Emre ciddi bakışları ile bana bakmaya devam ediyordu. Bu işten hoşlanmayacağını tüm dünya biliyor ama yine de ne düşündüğünü merak ediyorum. Yanına gidecek cesaretim var mı? Hayır.






- " Bende merak ediyorum ama gidemem. Sanki iyice evlenmek için can atıyormuşum gibi."

- " Saçmalama Defne hadi yürü." diyerek koluma girdi ve Emre ye doğru ilerlemeye başladık.

- " Ecrin şuan beni daha da zorluyorsun."

- " Sen sus çok biliyorsun. "

Emre'nin yanına geldiğimizde Ecrin ikimiz arasında bakışlarını sürdürdü.

- " Emre, arkadaşımı yalnız bırakma çünkü etrafta çok aç kurt var. Böyle güzel bir kızı yalnız görünce malum..."

- " Ben o kurtlara başlarım. " dediğinde Ecrinle birlikte gülmeye başladık.

- " Neyse sizi baş başa bırakıyorum ama birazdan gelin çünkü toplu resim çekileceğiz." diyerek yanımızdan uzaklaştı.

- " Çiçeği kaptın. " dedi baygın bakışlarla. Bu hareket ona inanılmaz bir çekicilik kattı.

- "Öyle. Demek ki yakında birisiyle evleneceğim. "

- " Birisi? "

- " Sen olmayacağına göre. "

- " Nasıl yani? "

- " Sen evlenmeye karşı değil misin?"

- " Evet. "

- " Tamam o zaman senin dışında birisi."

- " Yok öyle bir şey!" dedi kaşlarını çatarak.








O kadar seksi ve karizmatik gözüküyor ki ciddiyetimi bozmamak için kendimi zor tutuyorum. Kendi kendine söylenmeye başladığında o öne uzayan dudakları... Yapışmamak için zor duruyorum.







- " Şaka yaptım biliyorsun."

- " Böyle şaka mı olur? Sakın bana bir daha böyle şeyler söyleme! Kimseyle evlenemezsin. Olacaksa da ancak benimle olur." dedi birden kendi dediği şeye şaşırarak.









Şuan bende inanılmaz bir şekilde büyük bir şoka girdim. Yanlış duymadım resmen olacaksa da benimle olur dedi... Bu sözü duyacağımı söyleseler karşımda ki insanın aklında şüphe ederdim. Ben ne kadar şaşkınsam o da kendine şaşırdı. Önceden de böyle şeylerde şaka yaparak onu sinir ediyordum ama asla böyle bir şey söylemiyordu. Önceki halinden daha da sinirli ve ciddi bir hale büründü ve ilerlemeye başladı.






TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin