171.BÖLÜM

2.2K 96 13
                                    

Medya : Defne'nin annesi





Televizyon izlerken kapının kilidinden birden bire anahtar sesinin gelmesi korkudan ayağa fırlamama sebep oldu. Emre olamaz çünkü o gelse kapıya vururdu. Gündüz gündüz hırsız mı giriyor yani ? Elime aldığım vazo ile kapıya yavaşça yürürken bir anda annemi görmem bir oldu. Şaşkınlıkla ağzım açıldı. 




- " Anne ?" dedim gülerek.

- " Hırsız bu saatte girmez." diyerek yanıma gelip sımsıkı sarıldı.

- " Neden bana haber vermedin ?"

- " Sürpriz yaptım işte fena mı oldu ?"

- " Yok güzel oldu da en azından bilseydim daha iyi hazırlanırdım."

- " Misafir miyim ben ? Geldiğim yerde yine benim evim sonuçta." 

- " Ne kadar kalacaksın ?"

- " Hemen yollamak mı istiyorsun ?"

- " Aşk olsun ne alaka ?"

- " Şaka şaka. Dönüşüm belli değil burada yapmam gereken birkaç önemli işim var onları halletmem lazım ama uzun kalacağım gibi gözüküyor."

- " Süper." diyerek sarılıp yanağını öptüm.

- " Ben bir duşa gireyim, sende yiyecek bir şeyler hazırla çok acıktım." dediğinde aklıma Emre geldi.

- " Tamam." dedikten sonra telefonumu alıp mutfağa girdim.






Birden bire Emreyi özledim. Halbuki daha dün birlikteydik. Giderek daha da bağımlısı oluyorum. Ne olacak bu halim bilmiyorum. En  iyisi bir arayayım belki buraya gelir. 





- " Ne oldu Defne ?"

- " Ya bir gün de şu telefonu hayvan gibi açma ! Bundan sonra seni aramayacağım."

- " Şuan sinirliyim de o yüzden."

- " Ne zaman sinirli değilsin ki ?  Sakin halinde iyi açıyorsun sanki. Ne oldu ?"

- " Hiç sorma bence ."

- " Ne oldu ya söylesene."

- " Babamın bir akrabası geldi ve birkaç gün bizde kalacaklarmış."

- " Sen zaten doğru düzgün evde durmuyorsun ki, gir odana kimseyle muhatap olma."

- " Onu bende biliyorum Defne. Birde oturup onlarla muhabbet edecek değilim herhalde."

- " Sorun ne o zaman ?"

- " Dört tane küçük çocukları var ve uykumun en güzel yerinde sabah sabah onların sayesinde uyandım." dediğinde büyük bir kahkaha attım.

- "Hiç gülme Defne. Ne kadar sinir bozucu bir şey olduğunu bilmiyorsun."

- " Böyle şeyler de hep sana denk geliyor. Sevmiyorsun ya. Neyse idare edeceksin artık yapacak bir şey yok."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin