121.BÖLÜM

2.4K 107 15
                                    

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Tam odadan çıkacağım sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle geri döndüm. Komidinin üzerine duran telefonumu elime aldım ve Emre'den bir mesaj geldiğini görünce şaşırdım. Normal de sabahları pek mesaj atmaz.






Gelen : Dengesiz Egoist

- " Günaydın :)"






Şuan bu mesaj tarihe geçmeli. Emre'den ilk defa günaydın mesajı geldi. Bunun sebebi de bugün normal bir sevgiliyi oynayacak olması. Bugün nasıl geçecek çok merak ediyorum. Bende günaydın diyerek karşılık verdikten sonra aşağı indim. Annemi görünce şaşırdım.






- " İşe gitmiş olman gerekmiyor muydu?"

- " Bugün biraz geç gideceğim. Birlikte kahvaltı edebilecek kadar vaktimiz var."







Uzun bir süredir karşılıklı kahvaltı edemediğimiz için şuan böyle bir fırsatımızın olması beni sevindirdi. Sandalyeyi çekerek annemin karşısına oturdum.





- " Bugün dışarıya çıkacak mısın? "

- " Evet. "

- " Emreyle büyük ihtimalle. "dedi gülümseyerek.

- " Evet. "

- " İyi dimi aranız? "

- " İyi. Sen bizi takip etmeye çalışma çünkü ne olacağı hiç belli olmuyor. "

- " Hep Emre'den kaynaklı mı oluyor bunlar? "

- " Yani. " dedim meyvesuyumdan bir yudum alarak.

- " Zor bir çocuk. Seviyorsan katlanmalısın diye bir söz var bu söze çok katılıyorum ama bazen insan katlanamaz. Sevgi her şeye yetmeyebilir. "






Annemin durduk yere böyle bir konuşmaya girmesine hiç bir anlam veremedim. Sanki babamla birlikte anlaşmışlar da benim Emre ile olan ilişkimi konuşmuşlar gibi.





- " Nerden çıktı şimdi bu? " dedim.

- " Sadece söylemek istedim. Seni sürekli üzgün görüyorum. Evet, onu seviyorsun ve onunla çok mutlusun onu biliyorum ama bir o kadar da stresli olduğun günler var."

-  " Anne ben onunla mutluyum. Tabi ki de anlaşamadığımız anlar oluyor her ilişki de olduğu gibi ama ondan vazgeçemem. "

- " Zaten bunu yapmanı beklemiyorum benim tek isteğim onu severken kendini unutma. "





Neden sürekli bana böyle konuşmalar yapıyorlar anlamıyorum. Bu sıralar çok fazla tartışma yaşadık haliyle bu benim ruh halime de yansıdı sanırım o yüzden dikkat çekti. Hadi diyelim ki annem bu sebepten dolayı söyleme gereğinde bulundu ama babam? Beni görmüyor bile. Geçti onun böyle konuşmalar yapması için illa ki benim üzgün olduğumu görmesine gerek yok. Emre'yi istemediği için onu uzaklaştırmak için her şeyi bahane edecek bir konuşma yapmıştır eminim. Telefonuma mesaj gelince anneme cevap vermekten vazgeçtim.





Gelen : Dengesiz Egoist

Kapının önündeyim.




-  " Anne benim çıkmam lazım. Beni de merak etme çünkü ben çok mutluyum." dedim yanağını öpüp evden çıkarak.



Emre'nin neler yapacağını çok merak ediyorum. Bugün baya bir eğlenirim büyük ihtimalle çünkü normal bir insan olmaya çalışırken fazlasıyla zorlanacak bu da benim için komik bir durum olacak.



TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin