Multimedia : Emre
Telefonumun çalmasıyla neye uğradığımı şaşırarak uyandım. Arayan Ecrin di.
- " Alo ? "
- " Defne nerdesin okula gelmiyor musun ?"
- " Nee ? Saat kaç ?"
- " Ohoo senin daha saatten haberin yok. "
İçimi saran korku ve panik ile telefonu kulağımdan ayırıp saate baktım. Dersin başlamasına 15 dakika var ve ben hala yatağımdayım. Hemen telefonu kulağıma götürdüm.
- " Ecrin benim kapatmam lazım hemen hazırlanıp gelicem. "
- " Tamam hadi çabuk. "
Telefonu kapatıp doğruca tuvalete girdim. Dişimi fırçalayıp saçımı taradım. Saçlarım düz olduğu için sadece taramam yeterli oluyordu. Tuvalette işimi bitirdikten sonra jet hızıyla okul üniformamı giydim. Aşağı inip kapıyı açtığım da karşımda Tolgayı görünce şaşırdım.
- " Senin burda ne işin var ? "
- " Seni almaya geldim. "
- " Ben böyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum. "
- " İste bence çünkü geç kalıyorsun. "
- " Sende "
- " Evet eğer benimle gelmeyi kabul etmezsen boş yere bende seni ikna etmek için uğraşırken geç kalıcam. "
- " İkna etmeye uğraşma ben kendim giderim. "
- " Defne hadi ama lütfen ."
Emreyle kavga ettiği günden beridir Tolga dan nefret ediyordum. Sanki hiç bir şey olmamış gibi birde beni almaya gelmesi tuhaf.
- " Hadi bak arabam şurda. "
İşaret parmağıyla gösterdiği yöne doğru baktım. Güzel bir arabaydı tabi Emre'nin ki kadar lüks ve güzel değil.
- " Arabanın olduğunu bilmiyordum. "
- " Yeni oldu. " dedi gülerek. Sonra telefonunun ekranını açarak telefonu bana çevirdi dersin başlamasına 7 dakika vardı.
- " Biraz daha beklersen iyice geç kalıcaz. "
Bir ortama sonradan girmek en nefret ettiğim şey olduğu için mecbur Tolga nın bu teklifini kabul ettim. Arabaya biner binmez hemen çalıştırdı. Bana bakıp gülümsedi. Önceden iyi bir çocuk olduğunu düşünüyordum ama son zamanlarda bu düşüncem yok oldu artık Tolga gözüme çok sinsi görünüyor.
- " Emre yi neden şikayet ettin ?"
- " Bana yumruk attığı için"
- " Ama o durup dururken yapmadı sen kışkırttın. "
- " Bana o şerefsizi savunma. Onun nasıl birisi olduğunu bilmiyorsun. Benim niyetim seni ondan korumak. "
- " Ya sanane benden ,beni korumak sana mı düştü ayrıca ben Emre'nin değilde senin nasıl birisi olduğunu bilmiyormuşum."
- " Çok pişman olucaksın Defne. Bak ciddiyim ondan uzak dur yoksa ben uzak durman için her şeyi yaparım. "
Tam cevap verecektim ki Ecrin aradı. Çok güzel bir zamanlama en azından ben ağzının payını verdikten sonra arasaydın ya.
- " Efendim Ecrin ?"
- " İlk iki ders boşmuş rahat rahat gelebilirsin. "
- " O kadar telaş yaptım öğrendiğim şeye bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.