181.BÖLÜM

2.1K 99 27
                                    

Otelden dışarıya çıktığımızda biraz ilerledik ve büyük bir parka girdik. Etraf cıvıl cıvıl ve yeşillikler içime enerji kattı. Herkes çimenlerin üzerine uzanmış sohbet ediyor. Bizde bir ağacın altında oturduk.





-  " Çok garip değil mi, Ece ile Tolga İstanbul da karşımıza çıkmazken İzmir'de ve aynı otelde karışımıza çıktı."

-  " Evet ilginç."

-  " Tolga ya da yazıklar olsun. Ece benim düşmanım ve onunla sevgili olmuş hayret ettim."

-  " Tolga ne ? Düşamının değil mi? "

- " Değil çünkü düşmanlık bambaşka bir şey. Tamam onunla pek iyi şeyler yaşamadık hatta çoğu şeyi mahvetti ama Eve gibi de hayatımı kaydırmadı."

- " Tolga da benim düşmanım. İki salak birbirini iyi bulmuş işte."

-  " O, Ece'nin bana yaptıklarını hiç unutmayacağım. Kız resmen beni kaçırttırmıştı. "

- " Ne kaçırtması ? "

- " Bunu unutmuş olamazsın herhalde. Mert'in beni kaçırmasında yardımcı olmuştu ya. O günü hatırladıkça sinir oluyorum. "

- " *******, *********, ****** çocuğu... O gün onu öldürmediğim için bin pişman oldum. "

- " Öldürmekten beter ettin ama. "

-  " Az bile. "

- " Şerefsiz. Şimdi karşıma çıksa var ya... "

- " Neler yaşamışız ya... Dizilerde ki aksiyonu gör bizi görme. Hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey yaşayacağım. O gün o kadar çok göz yaşı dökmüştüm ki." dediğimde yanağımı öpüp sarıldı.

-  " Birde kaçırılma korkusu yetmezmiş gibi bana Ece'nin seni öptüğü videoyu gösterip bana bir sürü şey söylemişti. Hayatımın en büyük şokunu yaşadığım gündü. Yok, birincisi de Ece ile yattığın gündü. Sakın bana senden önce deme çünkü ben sadece şok yaşadığım günleri söylüyorum. Sonuçta böyle bir şey yaptın. "

- " Yaaa Defne lütfen artık şunu söyleme. Ne Eceymiş karşıma çıktığı güne lanet olsun. Hayatımda yaptığım en büyük hataydı. Ben o kızın adını ağzıma bile almak istemiyorum ama sen sürekli hatırlatıyorsun. Bırak Mert'i, Tolga yı, Ece yi. Hepsinin ***** *******. "

- " Off tamam sus. Bir sürü küfür ettin kaç dakikadır. "

- " Sinirlendirdin işte. Konuşma şunları bırak gitsin ya. Hala neyi tartışıyoruz ki. Ben sana evlenme teklifi etmişim şuan yanımdasın, niye lise de olanları konuşuyoruz. "

- " Neyse tamam susuyorum." dediğimde bir şey demeden ayağa kalktı.

- " Niye kalktın? "

- " Bekle. " diyerek ilerledi.






Karşı da ki pamuk şeker satan adamın yanına gidip bir tane pamuk şeker aldıktan sonra yanıma gelip tekrardan oturdu. O kadar özlemişim ki yemeyi o yüzden çok iyi oldu.






-  " Al bakalım."

-  " Nereden aklına geldi ? "

- " Hadi aç, ye biran önce."

-  " Niye bu acele ?"

-  " Ye hadi." dediğinde paketi açıp bir ısırık aldım.

-  " Mmm mükemmel." dedim gözlerimi kapatarak.






Yanağıma gelen öpücükle gözlerimi açtım. Emre hafif bir gülüşle bana bakıyor. Ne yapmaya çalışıyor ve şuan ne oluyor anlam veremedim.






TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin