110.BÖLÜM

2.5K 93 7
                                    

Yine okulsuz bir güne uyandığım için çok mutluyum ama bu mutluluğumun kısa sürmesinden korkuyorum sanki her an babam yine arayacak gibi bir his geliyor içime. Üzerimi giyinip kahvaltımı hazırlamak için aşağı indim. Bugün çok işim var haftaya teslim edeceğim sunum ödevini yapacağım. Nasıl yapacağım onu da bilmiyorum, okula başladığımdan beridir doğru düzgün ders bile dinleyemedim. Birazdan da Ecrin gelir zaten ondan sonra da gelinlikçilere bakacağız. Kapı çalınınca Ecrin olduğunu anladım. Birlikte kahvaltı hazırlayıp oturduk.



-  " Çok heyecanlıyım." dedi gülerek.


Mutlu olduğu gözlerinin içindeki parıltıdan bile belli. Ne güzel duygular, tecrübeler yaşıyor...


- " Seni böyle gördükçe bende heyecanlanıyorum."

- " Keşke bende senin bu heyecanlarını görebilseydim."

- " Malesef görmeyeceksin."

-  " Göreceğime eminim sadece daha zamanı var."

-  " Güldürme beni Ecrin."

-  " O zaman gelince, ben sana gülerim."

- " Neyse, aklında var mı model? "

-  " Birkaç gelinlik var ama çok kararsızım. Hayatımda sadece bir kere giyeceğim o yüzden her şeyin çok güzel olmasını istiyorum. "

- " Öyle olacak tabi. "

- " Bu işler çok zormuş gerçekten o kadar çok yapılacak şey var ki yetişmemesinden korkuyorum. Yaz tatilinde evleneceğiz ama zaman çok çabuk geçiyor nerdeyse dönemi yarıladık. " dedi büyük bir telaşla.

- " Merak etme her şey çok güzel olacak. El birliğiyle çok güzel bir düğün yapacağız size. " dedim elimi omuzuna koyarak.

- " Neyse ki Kıvanç hiç zorluk çıkartmıyor her dediğimi yapıyor." dedi gülerek.

- " Bak bu yönden şanslısın o zaman çünkü sizin durumunuzda biz olsaydık Emre kendi düğününe bile gelmek istemezdi. Bak görüyor musun daha bunu söylerken bu işin ne kadara imkansız olduğunu bir kez daha anladım. Emre, düğünlerden nefret eder düşünsene böyle bir insanın evlendiğini. " dedim gülerek.

- " Emre ile başın dertte. "

- " Hiç sorma. "

- " Neyse ayrılmayın da ne oluyorsa olsun. "

- " O ayrılık bana çok büyük ders oldu zaten. "

- " Seninle birlikte hepimize. " dedi gülerek.

- " Benim o ağlayan hallerime katlandınız."

-  " Biraz huysuzluk da vardı onu geçmeyelim. "

- " Aşk olsun. " dedim gülerek.

- " Vardı ama cidden. Hiç bir şeyden memnun olmuyordun sadece tek yaptığın ağlamak ve bütün gün Emre'den bahsetmekti. Kısacası Emre'siz hiç çekilmiyorsun. "

- " Öyleyim galiba. " dedim gülerek.






Bütün gün nerede gelinlikçi varsa baktığımız için artık psikolojim bozuldu her yerde gelinlik görüyorum. Neyse ki bu yorgunlukla sunum ödevimi de bitirip aradan çıkarmış oldum. Telefonumu elime alıp Emre mesaj atmış mı diye baktım. Atmamış... Bu seferlik ben atayım her zaman da o atacak diye bir şey yok.




Gönderilen : Dengesiz Egoist

-  "Napıyorsun?"

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin