16.BÖLÜM

5.6K 198 6
                                    

Video : Cenk

Sınıfa girer girmez yerime oturacağım sırada Emre nin yanında oturmam gerektiğini hatırlayıp onun olduğu yere baktım. O da benim bu şaşkın halimi izleyip tebessüm ediyordu. Geçip yanına oturduğum da hiç konuşmadım. Zaten o da hiç bir şey söylemiyordu. Akın hoca sınıfa girince herkes ayağa kalktı Emre hariç.

- " Günaydın çocuklar "

- " Günaydın hocam" dedik hep bir ağızdan.

- " Emre keşke sende bir kalkma zahmeti gösterseydin "

Emreye baktığım da yüzü ifadesiz boş bir şekilde bakıyordu. Akın hoca oturun dedikten sonra derse başladı.

- " Umarım çalışıyorsunuzdur. Teker teker sormamama gerek yok diye düşünüyorum. Ama Emre'nin çalışıp çalışmadığı merak ediyorum. Defne, Emre çalışıyor mu ?"

Emre bana dönüp gözlerimin içine baktı. Yani son zamanlarda hiç çalışmıyorduk ama normalde iyiydi. Emre gibi birisinin çalışması bir mucizeydi zaten.

- " Evet hocam"

- " Güzel aferin Emre "

- " Biliyorsunuz bir amacım var yoksa bu dediğiniz şeyi dinlediğim den çalışmıyorum hocam. "

Hocam derken de üstüne basa basa söylemişti. Akın hoca da sinirle kaşlarını çattı. Uğraşmak istemediği için lafı kapatıp derse giriş yaptı.

****

Zil çalınca kantine gitmek için yerimden kalktım tam o sırada Emre kolumdan tuttu.

- " Nereye gidiyorsun ?"

- " Sanane ?"

- " Ne demek sanane ben bir şey soruyorsam cevap vermek zorundasın. "

- " Bak sen öyle mi. Sen benim sahibim misin ki sana her yaptığım şeyi söyliyim alt tarafı sırf vicdan azabı çekmemek için affetmen için ağzım dan öyle saçma bir cümle çıktı. "

- " Affetmen için her şeyi yaparım ne demek oluyor. Benim ağzımdan çıkan her sözü yerine getirmek zorundasın. "

- " Cehennemin dibine gidiyorum gelicek misin ?"

- " Yok ben almıyayım çok işim var. Daha ilgilenmem gereken bir sürü kız var etrafımda. "

İlgilenmesi gereken bir sürü kız varmış mış. Şuna yüz verip iyice havalara sokuyorlar ya ne diyim.
- " İyi ne halin varsa gör. Hatta sen o kızlarla bundan sonra daha çok vakit geçir belki o zaman benimle daha az uğraşırsın. "

- " Seninle uğraşmak hiç vazgeçmiyeceğim bir şey kusura bakma. "

- " Sabretmem gerekiyor. Şurda kaldı 2 ay. 2 ay sonra sınava giricez ondan sonra sen yoluna ben yoluma. "

Bunu söylerken bir yandan tuhaf olmuştum. Gerçekten de 2 ay kalmıştı. Zaman çok çabuk geçiyor. Daha dün gibi hatırlıyorum bu sınıfa geldiği günü. Şimdi ise ondan ayrılmama çok az bir zaman kaldı.

- " Çok özlersin ama beni. "

- " Ben mi ? Hiç sanmıyorum."

Kime diyorum ki. Tabi ki de özleyeceğim. 1 hafta okula gelmedi bana sene gibi geldi. Birde onu hiç görmeyeceğimi düşünüyorum da hayatım da büyük bir boşluk olur heralde. Beni ne kadar sinirlendirse de üzse de ona çok alışmıştım.

- " Görürsün. Emre söylemişti diceksin. "

- " Hee tabi tabi. "

Eve gelir gelmez yemek bile yemeden dolabımın karşısına geçip yarın Cenk'in doğum günü partisi için ne giyiceğimi düşünüyordum. Şu giyinme işi oldu bitti beni hep büyük bir strese sokmuştur. En iyisi Ecrini aramak o bu konularda daha iyi oluyor.

- " Birtanem nasılsın hala iyileşemedin mi ?"

- " iyileştim canım pazartesi geliyorum okula. "

- " Sonunda. Yokluğun beni çok zorladı. Sana çok ihtiyacım var "

- " Ne oldu ?"

- " Cenk beni doğum günü partisine davet etti. "

- " Eee ne var bunda ne güzel işte gitsene. "

- " Güzel mi ? Ecrin bunun neresi güzel orda Emre de olucak ve ben hiç kimseyi de tanımıyorum hep onların kolej den arkadaşları olucak hepsi de birbirinden havalı."

- " Boşver sen onları orda seni ilgilendiren kişi Cenk. Çocuk sana değer verdiği için arayıp davet etmiş sende mızmızlanmadan git. "

- " Gidicem mecbur ama ne giyiceğimi bilmiyorum. "

- " Okul açılmadan önce aldığımız gri parlak kıyafet vardı ya kesinlikle onu giymelisin. Hatta şöyle yapalım yarın elbiseyi de al bize gel ben seni hazırlıyacağım."

- " Sende gelemez misin ?"

- " Bilmem bakarız yarın, hem ben daha davet edilmedim. "

- " Kıvanç ın söylemesi gerekirdi."

- " Belki de söyler. Söylemezse de yapıcak bir şey yok tek gideceksin. "

- " Şu yarını da olaysız bir şeki..."

Dememle Ecrin lafımı yarıda kesti.

- " Olaysız deme çünkü Emre var sana işkence çektiricek eminim salak gibi kaşınmışsın yani sende."

- " Off hiç sorma ya ne yapıcam bilmiyorum. "

- " Senin yapıcağın birşey yok o tamamen Emre'nin vicdanına kalmış bir şey ."

- " Malesef "

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarsanız sevinirim.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin