106.BÖLÜM

2.4K 100 11
                                    

Ders biter bitmez o gerizekalı iki kızı takip ederek arkalarından gittim. Okuldan uzaklaştığımız anda planımı gerçekleştirecek olduğum için büyük bir sevinç yaşıyorum.

-  " Buraya bakın aptallar." diye yolun ortasında bağırarak durmalarını sağladım.

İkisi de benim olduğumu görünce kendi kendilerine konuşup üzerime doğru yürüyerek geldiler.

-  " Canına mı susadın kızım sen?"

-  " Bence siz mi canınıza susadınız? "

- " Ne diyor bu ya?" dedi esmer olan gülerek.

-  " Şimdi anlarsın ne demek istediğimi."



Emre ile yaptıklarını gözümün önüne getirerek bütün sinirimi tekrardan son doz da ortaya çıkarttım ve elimi kızın saçına attığım gibi kendime doğru çekmeye başladım. Yanında ki sarı yelloz da boş durmadı tabi o da benimkini çekmeye başladı. Bir yandan benim saçımı bırakması için sarıya tekmeler atarken diğer yandan da saçları elimde olan gerizekalıyı yerde sürüklemeye devam ediyordum. Yeterince saçını çektikten sonra bırakıp hızla yere ittim. O yerde kalkana kadar ki saniyeler içerisin de de sarışının yüzünü tırnağımla çizdim ve bundan inanılmaz bir zevk aldım.

-  " Bana bak kızım bunu Emre için yapıyorsan boşuna uğraşma çünkü onun senin gibilerle işi olmaz." dedi sarışın

-  " Bak sen ya!!! Kiminle işi olur he kiminle?"

Hareketlerimi kontrol altında tutamıyorum artık, mimiklerim bile her yöne hareket ediyor. Koşa koşa gidip bacağına büyük bir tekme attıktan sonra yere yatırıp üzerine oturtup tokatlarımı peş peşe sıralamaya başladım. Kendimi tutamıyorum şuan da eminim dışarıdan birisi görse beni psikopat sanır. Saçımın arkadan çekilmesiyle sesimin sonuna kadar bağırdım. Gerizekalı birde arkadaşını korumaya çalışıyor bunlar zaten anormal olmasa ikisi aynı kişiye asılmazlardı. Sarışını tokat manyağı yaptığım da ağlamaya başladı. Bu ezik duruma düştüğü için daha çok sinirlenmeye başladı. Hemen ayağa kalkıp elimin tersiyle de öbürüne bir tane geçirdim o sırada sarı yelloz elime bir şey yaptı, hızla döndüm. Her ne yaptı bilmiyorum ama canım inanılmaz acıyor. Elinde küçük bir cam parçası olduğunu ve elimden akan kanları görünce sinirim on kat daha da arttı. Elinde ki camı almak için büyük bir adım attım ama korkudan altına edecek duruma geldiği için kaçmaya başladı. Sinirim beni o kadar çok uçurdu ki kızı anında yakaladım şuan da bir atletizmciden daha hızlı koşacak potansiyele sahibim. Camı elinden alıp kızın boğazını sıkmaya başladım. Elimi boğazından hiç çekmeden ağaca doğru sürükleyip hızla ittim. Sırtından gelen o ses bana fazlasıyla zevk verdi.

-  " Şimdi bu camla senin o pis suratına güzel bir iz bıraksam..." dedim boğazını sıkarak.

-  " Lütfen yapma lütfen." dedi sesi kesilerek.


Şuan da boğazını o kadar çok sıkıyorum ki katil olma olasılığım her saniye daha da artıyor. Esmer olana baktım korkudan sadece olanları izliyor ama birazdan onun da işini bitireceğim.

-  " Sen neyine güvenip Emre'ye yaklaşıyorsun? Sen kimsin lan gerizekalı *****." dedim cam parçasını yüzünde gezdirerek.

-  " Yapma lütfen. Tamam senin olsun Emre."

-  " Aptal o zaten benim sevgilim!!!" dedim kafasına sertçe vurarak.

-  " Bana bak birazdan boğulup geberip gideceksin o yüzden sırf katil olmamak için sana son bir şans veriyorum."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin