- " Kızım nasılsın nasıl gidiyor? En son evlenme teklifi aldığın zaman konuştuk daha da aramadın."
- " İyiyim anne. Her şey yolunda işte. Tatile geldik hepimiz toplanıp."
- " Aramasam hiç haberim olmayacak."
- " Aklıma gelmedi kusura bakma."
- " Ne zaman dönüyorsunuz? "
Cansuyu dövüp en yakın zaman da geri döneceğim...
- " Bilmiyorum birkaç gün içinde döneriz herhalde."
- " İyi ki seni aramışım yoksa boş eve gidecektim. "
- " Eve mi? Ne evi?"
- " İstanbul'a gelmeyi düşünüyordum iyi ki de gelmeden önce seni aramışım tatilde olduğunu öğrendim."
- " Neden geliyorsun ki? "
- " Anlaşılan özlemedin beni."
- " Yok olur mu öyle şey merak ettim sadece. Bir sorun mu var ?"
- "Yok kızım ne sorun olacak seni görmeye geleceğim hem de Emre ve seninle konuşacaklarım var."
- " Ne konuşacaksın?"
- " Gelince öğrenirsin."
- " Tamam anne neyse benim şimdi kapatmam lazım sonra ararım ben seni."
- " Tamam öpüyorum görüşürüz."
- " Bende öptüm görüşürüz. "
Telefonu kapatır kapatmaz hemen masamızın olduğu yöne doğru hızlı adımlarla gittim ama Emre yok. Ecrin, Kıvanç ve Cenk orada.
- " Emre nerde ? " diye sordum telaşlı bir ses tonu ile.
- " Sana mesaj attı görmedin mi? " dedi Ecrin.
Telefonuma baktım ama Emre den gelen hiç bir mesaj yok.
- " Bana mesaj falan gelmemiş."
- " Canı sıkılmış o yüzden odasına çıktı sana da mesaj atmıştı istersen oraya gelirsin diye."
- " Cansu ve Ahu buraya hiç geldi mi?"
- " Geldiler birkaç dakika önce eşyalarını almak için."
Hadi bakalım... Buraya geldi ve Emre'nin olmadığını gördü ya artık ona gün doğdu ama bir dakika bende ortalıkta yoktum sonuçta belki de benimle sanmıştır.
- " Benim nerde olduğumu biliyorlar mı, söylediniz mi? "
Sorumu saçma bulmuş olabilirler ama şuan da kafamdan geçen planlardan hiç birisinin haberi yok ve açıklamaya da uğraşamam.
- " Ahu seni sordu bende telefonda konuşmaya gitti dedim." dedi Cenk araya girerek.
- " Cansu bunu duydu mu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.