Atımla onların olduğu yöne doğru giderken bir anda hızlanmaya başladım. Şuanda attan düşmezsem daha da hiç düşmem herhalde ama düşmekten de ötesi o kızların gözü önünde rezil olmak istemiyorum. Artık atı giderek kontrol edememeye başladığım da kızların yanına geldik ama kızlardan birisi atın gelişini görünce korkup geri adım attı ama ayağı bir yere takılınca yere düştü ve düşerken de yanında ki arkadaşını tuttuğu için o da düştü her yerleri çamur olurken bende kahkaha ile onlara karşılık verdim ama birisinin bu atı durdurması gerekiyor yoksa birazdan çok fena şeyler olucak. Atlara bakan adam yanıma koşarak gelip atı durdurduktan sonra inememe yardım etti.
- " Çok komik gözüküyordun." dedi gülerek bende ona karşılık verdim.
- " Her şey biranda oldu anlayamadım."
- " Aslında hiç böyle aksilikler yapmaz ama senin gerildiğini hissetmiş olmalı."
- " Gerçekten de hisleri çok kuvvetli." dedim gülerek.
- " Öyledir. "
Adamla olan konuşmamı arada kesip arkadan gelen pis cırtlak seslerle bakışlarımı o yöne doğru çevirdim.
-" Manyak mısın kızım bilmiyorsan ne diye biniyorsun senn yüzünden her tarafımız çamur oldu. "
-" Ne diyorsun ya sen kör müsünüz çekilseydiniz."
Arkadan büyük bir hızla Emre'nin geldiğini gördüm attan inip koşarak yanıma geldi.
- " Ne oluyor Defne?"
-" Ne olucak şu iki salakla uğraşıyorum. "
-" Adamla ne konuşup gülüyordun? "
-" Dur Emre benim derdim ne senin derdin ne. "
-" Al işte rezil olduk çocuğa." dedi kızlardan birisi arkadaşına fısıldayarak ama tabiki de benden kaçmaz.
Hızlı adımlarla onların yanına ilerledim. Şuan da bütün vücudumu sinir ele geçirdi.
-" Bana bakın gerizekalılar, o aptal gibi ağzınızı açarak izlediğiniz çocuk benim sevgilim oluyor o yüzden eğer buradan hemen defolup gitmezseniz her tarafınız çamur olmakla kalmayacak o çamurları size yediricem."
- " Ooo kıskanç sevgilim benim." dedi Emre arkadan.
Bu halim şuanda onu epey eğlendiriyor bunun farkındayım ama birde benim yerimde olsaydı bu kadar hoşuna gidermiydi bilmiyorum.
-" Bak sen!! Duydun mu Elif neler yapıcakmış bize. " dedi yanındaki arkadaşına bakarak.
-" Bu yakışıklı çocuk senin gibi basit bir kızı hak etmiyor."
Tam elimi kızın saçına geçireceğim sırada atlarla ilgilenen çocuk bir şey söyledi.
- " Sizden daha güzel ve zeki olduğu için mi çekemediniz? "
Şuan da bu salaklara güzel bir kapak yaptığı için teşekkür etmek isterdim ama hiç yerinde bir laf olmadı çünkü Emre'nin yapacaklarını hayal bile edemiyorum.
Korkarak Emreye baktım. Biran da çocuğun yanına gidip yakasından tuttu.
-" Ne diyorsun lan sen? Benim yanımda benim sevgilime mi yazıyorsun!!"
O kadar heybetli bağırdı ki atlar bile kükremeye başladı. İşte en korktuğum an. O bağırınca sanki her şey duruyor, sesler bir uzaktan geliyor gibi oluyor o derece güçlü ve sert bir bağırış ve bir o kadar da etkileyici. Böyle bir anda bile düşündüğüm şeylere aklım ermiyor. Kısa bir süreliğine de olsa bu salaklar kızları bırakıp Emreyi durdurmam lazım yoksa cinayet işleyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.