Annem işe gidince bende evi toparlamaya başladım. Bütün yaz boyunca en çok yaptığım şey evi silip süpürmek ve yemek yapmak oldu annem sayesinde. Aslın da bu işleri Ecrin 'in yapması gerekiyordu sonuçta evelencek yakında şimdi den bunlara alışmalı keşke bu yaz onu yanım da çalıştırsaydım. Telefonun sesini duyunca ıslak elimi bir beze silip koşa koşa koltuğun üzerinde duran telefonuma yetiştim. Babam...
- " Efendim baba?"
- " Kızım nasılsın?"
- " İyiyim sen nasılsın?"
- " Bende iyiyim. Duygu ablanın da sana selamı var."
Duygu ablaymış... Şu kadını hayatım da ne kadar az hissetmek istesem o kadar çok karşıma çıkıyor. Hatta bazen babamı bile istemiyorum.
-" Sen de ona söyle. " dedim ağız ucunda.
- " Ne zaman geliyorsun? "
- " Nereye? "
- " Bize. "
- " Böyle bir söz verdiğimi hatırlamıyorum."
- " Kardeşini birde evde ziyaret etmek istemez misin?"
- " Baba... Bilmiyorum gerçekten. Her şey o kadar yeni ve çabuk geliyor ki ben senin başka bir kadınla olmana alışamamışken şimdi bir de bebek. "
- " Anladım. "
Sessiz ve sakin bir şekilde ağzın dan çıkan bu tek kelimenin içinde büyük bir kırgınlık olduğunu anladım. Biran da içim de bir burukluk oldu. Onun bu haline de üzülüyorum ama ya ben ne yapayım...
Kimse üzülmesin diye sürekli alışamadığım ya da beni zorlayan hayatı yaşamak zorunda mı kalacağım. Gerçi bu güne kadar hep böyle oldu ama bundan sonra kendi seçimlerimi yapmak istiyorum.
- " Haklısın kızım ben artık seni zorlamayacağım istediğin zaman eğer görmek istersen gel her zaman bekliyoruz."
- " Baba..."
- " Efendim?"
- " Tam bir zaman vermek istemiyorum ama gelmeye çalışıcam."
- " Tamam sen gel yeter ki." dedi sevinmiş bir şekilde.
Telefonu kapattıktan sonra kendimi koltuğa fırlattım. Yine bütün gün düşünüp, içim içimi yiyecek bir olay daha meydana geldi.
Telefonuma mesaj bildirimi gelince hemen baktım Emre'nin olduğunu görünce yüzüm de istemsizce bir gülümseme oluştu.
Bana resmini atmış. Hala yatağın içinde ve anladığım kadarıyla yüzün den de uykudan yeni uyandığı anlaşılıyor. Hemen görüntülü aramaya bastım. İlk defa böyle bir şey denemiş olacağız.
- " Resmime dayanamadın tabi hemen canlı görmek için görüntülü aradın dimi?"
- " Sen öyle anlamak iste."
- " Bir kere de kabullensen."
- " Hadi bana laf yetiştirme de kalk kendine gel saat kaç olmuş hala yatıyorsun."
- " Psikolojim bozuldu bu gece. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.