97.BÖLÜM

2.7K 121 5
                                    

Buluşmak için bir kafeye geldiğimiz de bahçe kısmına gidip bir masaya oturduk. Birazdan burda neler olacak, neler konuşulacak hiç bir fikrim yok o yüzden tek isteğim büyük bir tartışma çıkmadan konuşup anlaşmaları ve burdan rezil olmadan çıkıp geceyi sonlandırmak.


- " Açık söyleyeyim seni gözüm hiç tutmadı." dedi Emre sinirle.

- " Çünkü Defne'yi kıskanıyorsun ve doğal olarak da benden nefret ediyorsun."

- " Demek ki karşılıklı açık bir şekilde konuşacağız iyi sevdim bunu. Evet nefret ediyorum ve sana da güvenmiyorum. "

- " Peki ne yapmalıyım? "

- " Defne den uzak durmalısın. Onunla aynı evde bulunman bile başlı başına bir hata. "

- " Sen dışardan nasıl görüyorsun bilmiyorum ama Defne benim sadece çocukluğumdan beridir sevip, beraber büyüdüğüm bir arkadaşım. "

- " Tamam öyle olabilir ama ben ona yakın olmanı istemiyorum ve bu böyle devam ederse ben artık kendimi tutamayacağım."

- " Suçlu olduğumu düşünmüyorum. "

- " Sana uzak durman gerektiğini söylüyorum. "

- "Bende, o benim arkadaşım diyorum."

İkisi de nefret dolu bakışlarını birbirlerine savurmaya başladı. Aynı anda masanın ortasına kadar eğilip birbirlerine her an kafa atacak gibi bir duruma geçtiler.


- " Ya bir kendinize gelin lütfen. Böyle karşılıklı inatlaşarak hiç bir yere varamazsınız."

- " Sana karşı olan sabrımın tek sebebi Defne. Sırf o üzülmesin diye sana dayanmaya çalışıcam." dedi Oğuz geri çekilerek.

- " Lan sen kimsin ki Defne için bir şey yapıyorsun. Sana mı kaldı Defne'in üzüntüsü, sevinci. "

- " Bak tam da bundan bahsediyorum. Böyle konuşup üzerime gelerek beni değil Defne yi zor durumda bırakıyorsun. "

Emre dönüp bana baktı. Oğuz burda o kadar haklı bir cümle kurdu ki. Beni gerçekten çok iyi anlıyor ve Emre ye karşı da bir erkek olarak fazlasıyla iyi dayanıyor.


- " Bende sırf Defne için burda seninle aynı ortam da olmaya katlanıyorum. "

İkisinin de benim için yapmış olduğu bir şey var ama tek farkla Oğuz daha anlayışlı.


- " Emre. Oğuz da bizim sınıfta olacak." dedim bir kere de söyleyip kurtularak.

- "Ne?"

- " Öyleymiş." dedi Oğuz gülerek.

- " Genç yaşta kalbime inecek sonunda." dedi Emre.


Onu böyle bir cümleyle ilk defa duyduğum için komiğime gitti ve güldüm ben gülünce Oğuz da Emre'nin bu şaşkınlığına güldü.


- " İstemediğin ot burnunun ucunda bitermiş. " dedi Oğuz.

Ama bunu söylerken kendi içinde söylemiş oldu çünkü o da Emre den pek haz etmiyor.

- " Aynen öyle." dedi Emre sert bakışlarıyla.

- " Bence aş artık bu durumları Emre." dedi Oğuz.

- " Ne durumu lan? "

- " Defne üzerinde bu kadar baskı kurmandan bahsediyorum. Bugün benden yarın başkasından kıskanacaksın. Hayatına giren her erkek arkadaşını böyle yaparak uzaklaştırmaya çalışırsan bir süre sonra Defne o tanıdığın Defne gibi olmaz. Senden uzaklaşır ve soğur çünkü onun hayatına müdahale etmiş oluyorsun."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin