Multimedia : CenkBaşım resmen çatlıyordu. Dün Ecrin ben Kıvanç ve Emre ile akşam 10 a kadar vakit geçirmiştik. Güya ders çalışmak için buluştuk ama yalan oldu tabi. Ecrin ile Kıvanç da aralarında ki iletişimi ilerlettiler. Dün gece birtek bana iyi gelmedi. Bu da normal bir şey çünkü yanımda Emre vardı. Emre nin olduğu yerde iyi bir şey olamaz zaten. Yatağım dan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Önceden annemle çok fazla vakit geçirirdim tıpkı arkadaş gibiydik her sıkıntıma annem bir çare bulurdu. Ama babamın bizi terk etmesiyle annem çalışmak zorunda kaldı ve gün geçtikçe onu hiç göremez oldum. Eski hayatımı o kadar çok özlüyordum ki.
- "Günaydın canım kızım. Niye orda duruyorsun hadi gel kahvaltı hazır"
Annemin bu sözüyle bütün düşüncelerimden sıyrılıp masaya geçtim.
- "Kızım benim seninle konuşmak istediğim şeyler var"
- "Konuşalım anne"
- " Bak kızım daha önceden de dediğim gibi işlerimden dolayı sana hiç vakit ayıramıyorum. Bir anne olarak bu beni çok üzüyor. Emin ol bebde böyle olmasını istemem ama ikimizede bakmam gerekiyor buna mecburum "
Canım annem. Her şey o babamın yüzünden. Hiç bir şey yokmuş gibi terk edip gitti bizi hadi annemden ayrıldı ama senin bir kızın var hiç mi merak etmiyorsun.
- "Annecim üzülme sen ben gayet iyiyim hiç bir sorunum yok. Zaten yeterince yorgunsun birde beni düşünüp stres yapma. Merak etme şu üniversiteyi bir kazanıyım gidicez buralardan bende çalışıcam çok güzel günler yaşıcaz"
- "Birtanem benim inşallah kazanacaksın ben biliyorum"
- " Defne baban hiç seni arıyormu?"
- " Hayır o bir kızı olduğunu unuttu 1 ay önce aramıştı."
- " Boşver bir gün çok pişman olucak ama iş işten geçmiş olucak. "
- " Aynen öyle annecim. Ama bu seferde giden biz olucaz. "
******
Bugün bütün gün evde durup güzel cumartesi keyfimin bozulmasına izin vermeyeceğim. Daha cümlemi tamamlar tamamlamaz telefonun çalması bir oldu. Ekrana baktığım da da şok geçirdim arayan babam da daha bu sabah hakkında konuşmuştuk acaba annem mi beni arabasını söylemişti .
- " Baba"
- "Kızım nasılsın ?"
- "İyiyim baba sen nasılsın ?"
- " Bende iyiyim. Bak diyorum ki yarın akşam beraber güzel bir restorana gidelim hem sana söylemem gereken şeyler de var"
Kim bilir ne söyleyecek. Kötü bir şey olduğu kesin. İçimden gitmek gelmese de merak ettiğim için kabul ettim yarın saat 6 da beni almaya geliceğini söyleyip kapattı. Yani iyi ki bir haftasonunu dinlenerek geçirmeyi planladım. Önceden benim hayatım bu kadar sıkıcı değildi. Eski hayatımı o kadar çok özledim ki. Neyse yarın babamla buluşucam bütün gün onun stresi için kötü bir gün geçiricem bari bugün iyice dinleneyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.