151.BÖLÜM

2.6K 95 14
                                    

Duş aldıktan sonra üzerimi giyinip kendimi yatağa fırlattım. Şu son 1 saat içinde yaptığım şey için kendimden utanıyorum. Nefret etme ile utanma arasında ki ince çizgide sıkışıp kaldım. Resmen gidip yüzük aldım... Bunu yapacağımı birisi söylese yüzünü dağıtırdım ama yaptım. Ben o yüzüğü veremem bu mümkün değil. Bir kere vermeye kalksam Defne güler yani halime. Bu işler bana yakışmaz çok komik duruyor. Hayatımda daha önce hiç bu kadar sıkışıp kaldığımı hissetmiyorum. Ben ne düşünüyorsam anında onu yapan bir adamdım ama artık kendimi kontrol edemiyorum. Defne gelince nasıl onun yüzüne bakacağım merak ediyorum. Ben böyle düşünceler içinden çıkmazsam onun yanında garip davranmış olacağım o da şüphelenip başka anlamalar yükleyecek, iş daha başka yerlere gidecek.






Telefonumu elime alıp rehberden Defne'nin ismini buldum. Beş gündür hiç konuşmadık. Eminim çok sinir olmuştur ve ben aramadığım için aramıyor bunu da biliyorum. O gittikten sonra her şey o kadar karışık oldu ki ne yapacağımı bilemedim. Zaten de telefonda konuşmayı fazla sevmiyorum en azından uzak mesafelerde ama artık gelmesi gerekiyor nerdeyse iki haftayı geçecek ve bu beni sinir ediyor. Sanki bana bağlı benim bir parçamı kaybetmiş gibi hissediyorum. Şimdi arasam bu beş gününün hesabını soracak ve yapabileceğim doğru düzgün bir açıklama yok onun açısından. En iyisi mesaj atayım.










Gönderilen : Şaşkın Kız

Ne zaman geliyorsun?















DEFNE




Ben bu kadar öküzlük görmedim. Günlerdir konuşmuyoruz ama konuya girişine bak insana bir nasılsın der önce.










Gönderilen : Dengesiz Egoist

Gelmeyi düşünmüyorum.






Gelen : Dengesiz Egoist

O ne demek öyle







Gönderilen : Dengesiz Egoist

Burada yokluğumda beni çok özleyecek insanlar var onları bırakamam.









Gelen : Dengesiz Egoist

Kim miş onlar?









Gönderilen : Dengesiz Egoist

Birkaç arkadaşım oldu burada içlerinden birisi de erkek bu arada. Sonra haber vermedim diye kızma.













Yazdığım mesaja sesli bir şekilde kahkaha attım. Uzaktan uzaktan delirsin. Aramazsa böyle olur işte. Emre'nin aradığını görünce daha çok güldüm. Demek ki günlerdir bunu yapsam hemen arayacaktı.










-  " Alo?"

-  " Ne diyorsun sen? Hemen gider gitmez arkadaş buldun da birde erkek mi?"

-  " Arkadaşın cinsiyeti olmaz. Erkek, kız sonuçta arkadaş."

-  " Defne beni deli etme. Bu ne ya!!! Ne kadar çabuk arkadaş oluyorsun. Sana izin vermiyorum kimse ile konuşmayacaksın ve artık dönüyorsun. "

- " Bana kural koyma Emre. "

- " Koyuyorum, dediğimi yap. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin