EMRE
Kahvaltı ettikten sonra odama geri döndüm. Dünden beridir sinir krizi geçiriyorum. Defne ile yaşadığımız şey o kadar saçma ki neden böyle oldu anlamadım. O an sinirden söylediğim şeyler, sanki biriktirip biriktirip onun yüzüne söylemişim gibi gibi bir izlenim yarattı. Halbu ki benim hiç bir şikayetim yok sadece bazı şeylerde kendi yaptıklarını da görmeli çünkü benim artık adım çıkmış bir yerde haklı olsam da hep sorun çıkartan insana gibi gözüküyorum. Neyse biraz kendi halinde kalsın çünkü o tartışma üzerine birbirimizi hemen görürsek hiç iyi şeyler olmaz. Zaten benim de yeni bir tartışmaya halim yok. Eminim barışmak için hiç bir adım atmayacak. Her türlü ben yapıyorum zaten suçlu olsam da olmasam da hep ben atıyorum o barışma adımını ama bu sefer biraz bekleyeceğim. Bugün oyalanmak için bir şeyler yapmam lazım hatta ben en iyisi bir boks yapayım çünkü bu siniri bir yerden atmam lazım. O kum torbasını Chris olarak düşünüp bütün biriktirdiğim sinirimi ordan atacağım.
DEFNE
Kahvaltı soframı topladıktan sonra salona geçtim. Moralim o kadar bozuk ki... Yaşama devam etmeye çalışıyorum ama olmuyor hep aklıma Emre geliyor. Sanki dün bir rüyaydı ya da bir şeyin bitişiydi gibi hissediyorum. Ne olacak, ne yapacağız bir fikrim yok. Ben en iyisi Ecrin'i çağırayım yoksa bu düşüncelerle tek başıma boğulacağım.
******
Ecrin'e olanları tek tek anlattıkça şaşkınlıkla dinledi. Bu olaya ne söyleyebilir bilmiyorum ama yeter ki artık beni bu düşüncelerimden uzaklaştırsın ve yol göstersin.
- " Defne, siz sürekli bir olay yaşıyorsunuz. Neden güzel güzel anlaşmak varken hap karşılıklı bir inat içindesiniz ?"
- " Böyle oluyor işte. Emre yüzünden."
- " Emre yüzünden deme çünkü sende bir şeyler yapıyorsun. Bu olay da tek başına yaşanılan bir şey yok. İkinizde karşıklı söz dalaşına girmişsiniz. "
- " Eee ne olacak peki ? Ben şuan ona çok kızgınım ve kolay kolay da geçecek mi bilmiyorum. Söylediği şeyleri düşündükçe..."
- " Sinirlendiği için söyledi ve neden sinirlendi ? Seni sevdiği için kıskandı ve bu olay da onu sinirlendirdi. Bunları göz önünde bulundur. Emre çıkardığı bütün tartışmaları seni kıskandığı veya sana değer verdiği için yapıyor ama sen bunu hep yok sayıp direkt tartışma çıkarmış olmasına bakıyorsun. "
- " Anlaşılan Emre yi tutuyorsun. "
- " İkinizi de tutmuyorum. Çok saçma şeyler yüzünden gereksiz uzatıyorsunuz. Bak ben evli bir insan olarak tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Evlilik hiç kolay değil. Tartışsan da, bunalsan da yapamıyorum, gidiyorum diye bir şey söyleyemiyorsun. Ancak sevgi biterse bunu yaparsın. Emre nin söylediği şeyler tabi ki sinir bozucu ama sende ona bir şeyler söylemişsin. "
- " Chris'in arabasına neden binmişim ? O an öyle bir şey oldu işte ne diyebilirim ki. Sonuçta normal insan gibi bir tavırla yaklaşıyor, bende durduk yere sen bana bunu nasıl dersin deyip sorun mu çıkarayım? "
- " Tamam orada haklısın hatta bunu o da biliyor ki sonuçta kendisi de alt tarafı Jale ye hayır demek için dışarıda bir yerde buluşmayı kabul etmiş. Demek ki geri çeviremedi nezaketen kabul edip cevabını orada vermek istedi. "
- " O zaman benim üzerime niye geliyor ? "
- " Çünkü sinirlendi. Bak, Emre yi normal insan tepkileri ile bir tutma çünkü o farklı. Her şeye daha farklı bir yaklaşımı var bunu en iyi senin bilmen gerekiyor ve sende zaten bu huylarını bilerek sevdin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.