Odanın içinde bir oraya bir buraya dönüp dururken bir yandan da hala o pis çırpı bacağa ağzıma geleni saymaya devam ediyordum. Yarım saat boyunca bu şekilde odanın her bir karışını tur atıp düşüne düşüne bir hal olduktan sonra sonunda oturmam gerektiğini anladım çünkü Emre için kullanacağım hiç bir enerjim kalmadı. Pencerenin önünde duran koltuğa oturup camı açtıktan sonra havayı iyice soludum. Arkadan gelen kapı açılma sesiyle Emre 'nin toplantı dan çıktığını anlayıp ona dönerek ayağa kalktım.
- " Defne, ne işin var burda?"
- " Sevinmedin mi?"
- " Sevindim de gelmeni beklemiyordum."
- " Sana sürpriz yapmak istedim."
- " İyi yapmışsın."
Gergin bir şekilde masasına geçip önündeki raporları incelemeye başladı. Niye bu kadar tepkisiz anlayamadım.
-" Neyin var? "
- " Bunaldım işlerden yorgunum. "
-" Alt tarafı masa başında çalışıp toplantıya girip çıkıyorsun baban holding sahibi olmasa daha farklı işlerde çalışman gerekecekti o zaman ne yapardın acaba."
- " Çalışmanın hiç bir türlüsü benim prensiplerime uygun değil zaten de işte mecbur yapıyoruz."
-" Bu tembellikle sana kız da vermezler. Çalışmayanı kim ne yapsın. "
-" Aldım kızı ben çoktan. "
-" Kim? kimi aldın? "
-" Seni aldım ya şaşkın. " dedi tebessüm ederek.
-" Beni öyle garanti olarak görme. Annem çalışmayan bir damat istemez."
-" Neyse sanki evlenecek değiliz ya. "
Bunu duymak nedense biran canımı acıttı. İçim burkuldu sanki. Daha önce böyle bir şeyi hiç düşünmezdim ama Ecrin ve Kıvanç 'ın olayı bunu daha çok düşünmeme sebep oldu. Biliyorum biz hiç bir zamana evlenme aşamasına gelemeyiz çünkü Emre böyle bir insan değil. Bu halimizle de nereye kadar gidicez onu da bilmiyorum ama yine de bunu duymak beni üzdü. O zaman ne için uğraşıyoruz ki madem sonunda hiç bir şey olmayacak böyle yaşamanın ne anlamı var ki diye sorguluyor insan. Düşüncelerimi ona yansıtmak istemiyorum çünkü evlenme meraklısı kız gibi gözükmek istemem. Onu zaten bildiğim için benim böyle bir şeyi düşünmem bile hata.
- " Evlenmek dedin de Kıvanç, Ecrin 'e evlenme teklifi etmiş biliyor musun?"
- " Evet. Sonunda rahatlamıştır. Haftalardır içi içini yiyor."
- " Nasıl yani sen önceden biliyordun ve bunu bana söylemedin mi?"
- " Bu benim kararım değil üçümüzün vermiş olduğu bir karardı. Siz kızlar sevinip bu tarzda büyük şeyler yaşadığınız zaman mutlaka dayanamayıp sürprizi belli edecek şeyler yapıyorsunuz birbirinize. "
-" Aşk olsun ben öyle şey yapar mıyım sence? Neyse bir daha ne olursa olsun benden bir şey saklama. "
Kapı çat diye açılınca ikimiz de oraya döndük. O salak sekreteri yine görünce bana gelmeye başladılar. Az önce minicik olan eteği şuan da o halinden daha da kısa bir versiyonda gözlerime inanamıyorum. Bu kızın amacı ne gerçekten?
Kalçasını bir oraya bir buraya sallaya sallaya elinde dosyalarla Emre 'nin yanına geldi.
- " Emre bey dosyaları inceleyeceğinizi söylemiştiniz ben raporları çıkarttım hepsi burda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.