Banyo dan çıkınca üzerimi giyip saçımı kuruttuktan sonra telefonu elime alıp yatağa uzandım. Ekran da Emre den gelen 15 cevapsız çağrıyı görünce şok oldum. Halbuki ki telefona bakıp girmiştim banyoya ama aksilik tam benden sonra aramış hiç de duymadım. Şimdi kim bilir nasıl sinirlenmiştir. Bu olay dan sonra bugün için de arayacağını hiç düşünmezdim.
Tam onu arayacağım sırada o beni aradı. Uzanır halim den çıkıp yatakta oturur pozisyona geçtim.
- " Alo?"
- " Misafirlerinle çok meşgulsün galiba telefonu duymadığına göre!!"
Tam da tahmin ettiğim gibi sesinden son derece çok sinirli olduğu belli oluyor.
- " Banyodaydım duymadım aradığını."
- " Misafir derken yaşıtımız da bir erkek olduğun dan bahsetmedin. "
- " Sen nerden biliyorsun? "
- " Birde bunu mu soruyorsun bana açıklama yapmak yerine?"
- " Emre önemli bir şey değil neden cinsiyet belirteyim ki misafirler var dedim zaten. Hem sen nerden biliyorsun bana onu söyle? "
- " Annenin attığı resmi görmedin herhalde. "
- " Yaaa inanamıyorum atmış mı onu off deli ediyor bu kadın beni. "
- " O atmasa benim hiç haberim olmayacaktı. "
- " Emre, ortada hiç bir şey yok. Alt tarafı bir misafir annem de o anı ölümsüzleştirmek adına çekmişti o kadar. "
- " Kim bunlar? "
- " Arzu ablayla annem çok yakın arkadaş aynı mahalle de büyümüşler işte biz de o yüzden Oğuzla yani o gördüğün çocukla küçüklükten beridir arkadaşız ama yıllardır görüşmüyorduk. "
- " Devamını oraya gelince anlatırsın. "
- " Gelme Emre. "
- " Çoktan geldim bile. "
- " Yaa hayır.. "
Telefonu yüzüme kapattığını anlayınca kafayı yedim. Ne yapacağım şimdi ben off ya. Ben bugün tamamen ondan uzak kalıp kendime gelmeyi düşünüyordum şimdi nasıl o anımız dan birkaç saat geçmişken bir daha ona bakacağım. Aşağı dan gelen zil sesini duyunca odanın kapısını açtım. Annem hemen kapıyı açtı ve Emre yi görünce acayip sevindi. Aşağı inmek istemiyorum burdan olanları izlemek daha güzel.
- " Arzu bak tanıştırayım Emre, Defne'nin arkadaşı."
Annem göğsünü gere gere Emre 'yi tanıştırdı. Arzu abla da kıs kıs gelmeye başlayınca mesajı almış olduğunu anladım. Emre de biran önce yanıma gelmek için sabırsız bakışlar atıyor.
- " Defne yukarıda mı? " diye sordu anneme.
- " Evet odasında çık hadi."
Emre' nin merdiven basamaklarını hızla çıktığını görünce hemen odaya girip kapıyı kapattım ama kapıyı kapatmamla Emre 'nin girmesi bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.