30.BÖLÜM

6.1K 202 10
                                    

Video : Emre

Üzerimi değiştirdikten sonra hızlı adımlarla Emre nin yanına geldim. Arabasını görünce şaşırdım çünkü buraya taksiyle gelmiştik ne ara arabasını buraya getirdi anlayamadım.

- " Araban buraya nasıl geldi ?"

- " Uçarak " dedi arabaya yaslanıp bana dalga geçer bir şekilde gülerek. "

- " Çok komik. Ciddi bir şey soruyorum bu kadar kısa sürede eve gidip getirmiş olamazsın. "

- " Adamlarım sağolsun. "

- " Senin birde adamların mı var?"

- " Evet. Hem de her yerde. "

- " Neden böyle egoist olduğunu düşünmemek lazım. "

- " Ne alaka ?"

- " Her istediğin anında oluyor her şeyi paranla yapabiliyorsun kendince bir havalara giriyorsun işte. "

- " Yakışıklılığım paramın önüne geçiyor. "

Şöyle şeyler söyleyip beni sinir etmese olmuyor. Tam her şey güzel gidiyor diyorum ya dengesizliği tutuyor ya da egoistliği.

- " Hadi bin arabaya. " deyip kapıyı açıp oturdu.

Emre gibi bir öküz den kapımı açmasını beklemediğim için sinirle kapıyı açıp oturdum.

- " En yakın zamanda sana araba kapısı açıp kapatmayı öğretmem lazım."

- " Beni sinir et sonra arabanın kapısını çarpınca da sitem et. "

- " Ben bir şey yapmıyorum valla sen kendin sinir hastasısın. "

- " Nereye götürüyorsun beni ?"

Lafı değiştirmek için bunu sormam gerekiyordu.

- " Gidince görürsün. "

- " Söylesen ne olucak sanki. "

- " Bu kadar meraklı olma. "

- " Bana meraklı diyorsun ya bu lafını bir gün sana iade edicem. "

- " Ben senin gibi meraklı olmadığım için iade edemezsin. "

- " Bu kadar emin olma. "

Uzun bir sessizlik oldu. Artık iyice sıkılmaya başladım. Zaten nereye gittiğimizi bile bilmiyorum.

- " Ya Emre nereye gidiyoruz söylesene."

- " Kaçırıyorum seni." Dedi gülerek.

Bu söylediğine bende istemsizce gülmüş bulundum. Çünkü böyle bir şeyin gerçek olduğunu düşündüm ve çok mutlu oldum. Emre tarafından kaçırılmak büyük bir şey olurdu benim için.

- " Bakıyorum da çok hoşuna gitti. "

- " Yaptığın espiri ye gülmezsem ayıp olurdu. "

- " İstesem yaparım. "

- " Tabi ki de yapamazsın. "

- " Benim için zor bir şey değil. "

- " Beni zorla kaçırıcak değilsin heralde. "

- " Sen istesen de seni kaçırmam zaten. "

İçimde ki öfkeyi sözlerimle değil de gözlerimle ifade etmek istediğim için gözlerimi ondan çekmeden sinirle baktım. Belki de bu davranışlarım yüzünden benim onu sevdiğimi düşünüyor ama engel olamıyorum ki kendime , sonuçta onu seviyorum ve onun beni hiç bir zaman sevmeyeceğini biliyorum o da böyle şeyler söyleyince iyice çaresiz kalıyorum.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin