2 AY SONRA
Valizimi alıp aşağı indim. Emre yi yarım saattir bu güneşin altında arabada beklettiğim için iyice sinirlendi. Valizimi bagaja koyduktan sonra sinirle arabayı sürmeye başladı.
- " Ne vardı bu kadar oylanacak?"
- " Son hazırlıklarımı yaptım işte."
- " Defne, Kıvanç lar 2 hafta önce nişanlandı ve bu tatil planı da o zaman karar verildi. 2 hafta boyunca hazırlık yapamadın mı?"
- " Off Emre yapamadım. Bir kızla bir erkek aynı olmuyor işte. "
-" 4 'lü tatil de ayrı bir saçmalık zaten."
-" Ne var işte arkadaşlarımızla güzel bir tatil yapıcaz. "
-" İkimiz olsaydık daha iyi olurdu. "
-" Her şeyin tadı farklı olur biraz sinirlenip, imkanlara karşı gelmek yerine anı yaşamayı denesen keşke. "
Emre 'nin yine tersinden kalktığı bir günle yola çıkmak hiç keyif verici değildi. Gerçi onun her zaman ki dengesiz halleri ama uzun bir süredir yapmıyordu bende bu huyunu en son lise de bıraktığını düşünmüştüm ama yanılmışım.
Saatlerce sıkıntı ve stresle devam eden bu yolculuk sonunda bitti. Otele girip yerleştik. Emre ve Kıvanç her ne kadar bizimle aynı odada kalmak için ısrar etseler de biz kabul etmedik tabi ki. O yüzden onların ikisi aynı odaya, biz aynı odaya yerleşik. Yemeklerimizi yedikten sonra odalara döndük. Hiç birimizin hali yoktu zaten bütün gün sıcağın altında yolculuk yapmak ölüm gibiydi o yüzden hiç eğlenmeye vakit ayıramadık ve odalara çıktık direkt.
- " Geldiğin den beridir bir gerginsin sen, hatta Emre de de var biraz." dedi Ecrin yatağın kenarına oturarak.
- " Yolda baya sinirli olduğu için bana da yansıttı o yüzden."
- " Yine ne oldu?"
- " Emre işte sinirlenmeye yer arıyor."
- " Bu çocuk ne zaman düzelecek bilmiyorum. "
-" Hiç bir zaman. "
-" Yine eski haline göre değişti hatta baya bir değişti ama Kıvanç 'a baktıktan sonra Emre çok rahat gözüküyor gözüme. "
- " Evet pek sorumluluk seven birisi değil. "
-" Neyse önemli olan senin onu, onun da seni sevmesi. Çünkü sevgi her şeyi çözer. "
- " Bende öyle düşünmek istiyorum. "
-" Şuan odada ne yapıyorlar merak ediyorum. " dedi gülerek.
-" Evet bende. Keşke görebilseydik. "
Biraz sohbet ettikten sonra televizyon da çok güzel bir komedi sinema bulduk ve izlemeye başladık.
EMRE
Bu gün üzerim de her zamankinden daha fazla bir sinir vardı. Neden olduğunu bilmiyorum ama çok sinirliydim neyse ki yemek yedikten sonra biraz düzeldim keyfim yerine geldi.
- " Kızlar ne yapıyorlar dır acaba şuan?" dedi Kıvanç kafasını telefondan kaldırarak.
- " Ya saçma sapan kız muhabbetleri yapıyorlar ya da bizim gibi telefona kapandılar sıkıntıdan."
- " Büyük ihtimalle bizden daha çok eğleniyorlardır."
- " Şu Cenk 'i ara da biraz biz de eğlenelim. "
- " İyi fikir ben unutmuştum onu."
-" Alo? "
-" Napıyorsun lan? " dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.