İlk kayışımı başarılı bir şekilde tamamladıktan sonra tekrar tepeye kadar çıktım. Arkamdan Emre de geldi. O kadar eğlenceli bir şey ki iyi ki de gelmişiz. Emre'nin de şuan eğleniyor olması daha bir ilginç. Onun gibi birisinin böyle faaliyetlerde bulunması garip oluyor.
- " Hadi git bakalım." dedi Emre bana bakarak.
- " Önce sen."
- " Sen git, ben seni izleyeceğim." dediğinde kaymaya başladım.
Aşağı da Cansu, Ahu ve Cenk'i gördüm. Cansu sanki Emre'nin olduğu tarafa mı bakıyor yoksa bana mı öyle geliyor. Evet evet, bal gibi de Emre ye gözünü çekmeden bakıyor. Ben bu kız da bir şeyler olduğunu sezmiştim ama. İlla ki her yerden sinir bozacak bir şey çıkıyor. Emre gibi birisini görüp etkisinde kalmamak mümkün değil tabi. Yanında da ben yoktum buldu tabi boşluğu yürüdü. Kafamı çevirip Emre de bakıyor mu diye bakmaya çalıştığım an da aşağı ya doğru uçmam bir oldu. Bu tam anlamıyla uçmak... O yüksek tepeden aşağı ya ancak bu kadar çabuk inilirdi. Üstelik düştüğüm yerde muazzam... Tam da Cansu'nun yanındayım. Kafamı yavaşça kaldırdığımda Cenk ve Ahu bana doğru geliyordu. Cansu'nun da güldüğünü fark ettiğim de sinirli bakışlarımı atmaktan kaçınmadım.
- " İyi misin nasıl oldu böyle?" dedi Cenk şaşkınca beni kaldırmaya çalışarak.
- " İyiyim iyiyim bir an dikkatim dağıldı kafamı çevirince."
- " Defneee."
Arkamda Emre'nin seslenmesini duyduğumda ona döndüm. Yüzünde hafif bir gülüş var ama kendini tutmaya çalışıyor belli. Yine gülmek için sakarlıklarımla ona malzeme çıkardım.
- " İyi misin? "
- " İyiyim. " dedim üzerine basa basa sinirle.
- " Teşekkür ederim." dedim Cenk ve Ahu ya bakıp başka bir yöne yürüyerek.
- " Defneee!"
Emre'nin seslenmesine rağmen arkama bakmadan ilerlemeye devam ettim. Bir süre daha peşimden gelmeye devam etti ama sonunda kolumdan tutup kendine çevirdi.
- " Ne oluyor?"
- " Hiç bir şey."
- " Bir şey olmuyor emin misin?"
- " Evet."
- " O yüzden mi böyle davranıyorsun?"
- " Bir şey yapmıyorum ben."
- " Neden dönüp bana baktın ?" dedi hafiften gülerek.
- " Tutma kendi gül gül."
- " Ya ama Defne resmen uçarak gittin böyle bir şey olamaz. " diyerek kahkaha atmaya başladı.
- " Evet ben sakarım bilmiyor musun?"
- " Çok iyi biliyorum. Neden bana döndün? "
- " Canım öyle istedi."
- " İnerken bir yandan da yakışıklı sevgilimi karların içinde göreyim dedin herhalde. "
- " Hayır ! Gözlerin başka yerlere kayıyor mu diye baktım. "
- " Ne alaka niye öyle bir şey yapayım? "
- " Bilemiyorum artık. Belki birisinin baktığını fark edip sende bakıyor olabilirsin. "
- " Defne nerden çıkarıyorsun bunları ya ? Bir şey mi gördün de böyle kuruyorsun kafanda. "
- " Boşver yok bir şey. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.